اردبیل میزبان اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان کشور

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل از برگزاری اولین دوره تخصصی تیراندازی با کمان فیلدآرچری و تریدی کشور در اردبیل خبر داد.

محمد صادقی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اولین سمینار آموزشی فیلدآرچری و ۳D کشور با حضور ۴۰ نفر از کمانداران قهرمان کشور و ملی پوشان رشته‌های تیراندازی باکمان از ۱۰ استان با حضور قبادی مسئول کمیته فیلد آرچری و ۳D فدراسیون و تدریس آقایان صدر کریمی و پاشایی به میزبانی هئیت تیراندازی با کمان استان اردبیل در هتل قهوه سوئی سرعین برگزار شد.

او افزود: این سمینار پس از پایان کلاس‌های تئوری و پس از اتمام کارگاه عملی در مزرعه آرتان به کار خود پایان داد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل بیان کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با نحوه آموزش، قوانین و مقررات و شرایط برگزاری مسابقات فیلد آرچری و ۳D آرچری بصورت تئوری و عملی آشنا شده و در پایان دوره در آزمون نهایی شرکت نمودند.

صادقی تصریح کرد: به نفراتی که آزمون را با موفقیت به اتمام برسانند گواهی آموزشی از طرف فدراسیون تیراندازی باکمان صادر خواهد شد.

او گفت: حضور مربیان فعال استان‌ها و تعدادی از قهرمانان ملی رشته‌های کامپوند و کمان سنتی و ریکرو در این دوره آموزشی نشان از استقبال خانواده بزرگ تیراندازی باکمان کشور از این دوره آموزشی بود.

انتهای پیام/ح

حضور ۴۰ نفر از کمانداران قهرمان کشوری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.