رقابت ناسالم در بازار همدان قیمت مرغ را کاهش داد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: رقابت ناسالم در بازار همدان قیمت مرغ را کاهش داده است.

رقابت ناسالم در بازار همدان قیمت مرغ را کاهش دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد عاشوری، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شده، اما رقابت ناسالم بازار این قیمت را در برخی فروشگاه‌ها به ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و حتی کمتر رسانده است.

او با بیان اینکه هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان بین فروشندگان توزیع می‌شود اضافه کرد: فروشندگانی که مرغ را با قیمت کمتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسانند رقابت ناسالم را در بازار ایجاد می‌کنند.

عاشوری با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد ادامه داد: عرضه مرغ گرم به خوبی انجام می‌شود، اما میزان تقاضا تا حدودی کاهش یافته است.

او با بیان اینکه مرغ منجمد هم در بازار وجود دارد، اما نیازی به عرضه آن احساس نمی‌شود افزود: روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ گرم در بازار همدان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه گفت: قیمت مرغ منطقی است و مردم توانایی خرید آن را دارند، با توجه به وضعیت خوب جوجه ریزی، پیش‌بینی می‌کنیم تا چند ماه آینده هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشیم.

او به افزایش قیمت هرشانه تخم مرغ اشاره کرد و گفت: هر شانه تخم مرغ با نرخ ۱۶ تا ۱۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ ش

قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کننده ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.