مدیرعامل شرکت ایده پردازان هور اروند از عضویت شرکت ایده پردازان در سازمان بین المللی موسیقی و آئین‌های بومی جهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در پی اهتمام شرکت ایده پردازان هور اروند در حمایت از فرهنگ اقوام مختلف ایران و اعزام موفقیت آمیز گروه موسیقی "نوای زاگرس" به فستیوال موسیقی کشور‌های جهان که ۲۶ اکتبر در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد، این شرکت به عضویت سازمان بین المللی موسیقی و آئین‌های بومی کشور‌های جهان درآمد.

علی شانه ساززاده مدیرعامل شرکت ایده پردازان هور اروند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مقر این سازمان بین المللی در کشور آلمان قرار دارد و در جهت زنده نگه داشتن ارزش‌ها و تقویت فرهنگ‌های بومی کشور‌های جهان فعالیت می‌کند.

او افزود: شرکت ایده پزدازان هور اروند از سال ۱۳۸۴ در عرصه نمایشگاه‌ها و اعزام گروه‌های هنری، ورزشی و علمی به منظور ارائه توانمندی‌ها و همچنین حمایت از مبتکران و مخترعان به رقابت‌های داخلی و بین المللی به منظور تجاری سازی طرح‌ها و توسعه کسب و کار آنان فعالیت می‌کند و طی سال‌های گذشته تاکنون توانستیم بیش از ۲۴ گروه را به جشنواره‌ها و مسابقات بین المللی اعزام کنیم.

شانه ساززاده در ادامه بیان داشت: درحال حاضر این شرکت به منظور معرفی و اعزام گروه‌های موسیقی اقوام مختلف ایران به جشنواره‌های موسیقی و همچنین اعزام مبتکران، مخترعان و گروه‌های علمی به کشور‌های اروپایی و آسیایی دعوت شده است.

مدیرعامل شرکت ایده پردازان هور اروند با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کشور‌های همجوار به منظور ثبت آئین‌ها و مفاخر فرهنگی و علمی کشورمان به نام خود در مجامع بین المللی اظهار امیدواری نمود تا با حمایت مسئولان، شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانیم با جذب اسپانسر گام‌های موثرتری به منظور اشاعه فرهنگ و آئین‌های بومی کشور عزیزمان به سایر ملل جهان و همچنین معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های نخبگان و مبتکران به شرکت‌های داخلی و خارجی برداریم.

انتهای پیام/گ

درخشش شرکت ایده پردازان در سازمان بین المللی موسیقی

برچسب ها: موسیقی ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.