کانون در هفته فرهنگی تمام شهرستان‌های خوزستان حضور فعال خواهد داشت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از حضور فعال این نهاد فرهنگی در هفته فرهنگی تمام شهرستان‌های خوزستان خبر داد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون در هفته فرهنگی تمام شهرستان‌های خوزستان به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت کانون در هفته فرهنگی شهرستان‌های استان خوزستان از ابتدای نیمه دوم آذرماه 1397 با راه‌اندازی کاروان فرهنگی، هنری سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده است افزود: مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اولین حضور خود در این رویداد که با ابتکار استاندار خوزستان برگزار می‌شود به شهرستان ایذه سفر کردند و با اجرای برنامه‌های مفرح و شاد ضمن معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون، شادی و نشاط را به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آن‌ها در شهرستان ايذه هدیه دادند.

کیانی اذعان داشت: در هفته فرهنگی ایذه، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون استان خوزستان در قالب 3 واحد سیار و حضور 30 کارشناس و مربی در دو منطقه کوشک نورآباد و ارگ اتابکی (طاق طویله) در 2 نوبت صبح و بعدازظهر به اجرای برنامه پرداختند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در ادامه استقبال کودکان و نوجوانان ایذه‌ای و خانواده‌های آن‌ها را از کاروان سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان چشمگیر برشمرد و بیان کرد: در این برنامه بیش از 10 عروسک مرکز تولید تئاتر کانون حضور داشتند و عروسک‌گردان‌های کانونی برنامه‌های شاد و متنوع را برای آن‌ها اجرا کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه نیز در طول هفته فرهنگی این شهرستان با برپایی غرفه در محل تاریخی اشکفت سلمان و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی همچون ایستگاه نقاشی، کاردستی، شاهنامه‌خوانی، اجرای گروه موسیقی اُرف و ... در جشن‌های مختلف این هفته حضور فعال داشت.

وی هدف از مشارکت کانون در هفته فرهنگی شهرستان‌های خوزستان را تزریق شادابی، نشاط و ارتقای فرهنگی استان خوزستان عنوان کرد و اظهار داشت: کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، اروندکنار، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل، 62 مرکز فرهنگی هنری دارد که هم‌زمان با برپایی هفته فرهنگی شهرستان‌های استان در آن مشارکت فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

فعالیت کانون پرورش فکری در هفته فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.