اقدام عجیب استیلی برای انتخاب بازیکن!

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران برای انتخاب بازیکنان، اقدام عجیبی انجام داد.

اقدام عجیب استیلی برای انتخاب بازیکن!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی قرار است با هدایت حمید استیلی خود را آماده مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ کند که در بازی‌های گذشته یوز‌های جوان نتایج خوبی را کسب کردند و فوتبال دوستان امید دارند تا این تیم طلسم نرفتن به المپیک را بشکند.

یوز‌های جوان قرار است روز یکشنبه راهی جاکارتا شوند تا ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی امید اندونزی انجام دهند. تمرینات این تیم با ۱۶ بازیکن از دیروز (چهارشنبه) آغاز شده و عارف غلامی در روز اول با تیم ملی تمرین نکرد.


بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران با اوکراین قطعی نیست


البته این اتفاق درحالی رخ داده که قرار است پس از پایان بازی‌های هفته دهم، نفرات دیگری هک به تیم ملی دعوت شوند و با توجه به اینکه تیم یکشنبه راهی اندونزی می‌شود، بازیکنان تنها جدید تنها یک جلسه تمرین خواهند کرد و استیلی و کادرفنی قرار است با یک جلسه، بازیکنان نهایی خود را انتخاب کنند که عجیب به نظر می‌رسد، زیرا در فوتبال روز دنیا نمی توان با یک جلسه تمرینی بازیکنان را ارزیابی کرد.

یوز‌های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار