عبدی: کانون مربیان با جایگاه اصلی اش فاصله دارد/ مانند گذشته در پرسپولیس هارمونی وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: برخی مشکلات به طور محسوسی در کانون مربیان فوتبال کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در حاشیه جلسه کانون مربیان فوتبال بیان کرد: فاکتور‌هایی باید برای پیشرفت کانون صورت بگیرد، اولا اینکه زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان باشد وبودجه‌ای دریافت  کند. از طرفی مکان مشخصی برای برگزاری جلسات ندارد و همین اتفاقات باعث ایجاد فاصله جایگاه واقعی اش است.

او همچنین در خصوص برقراری وحدت میان مربیان فوتبال کشور بیان کرد: همین که مربیان در این مجموعه حضور پیدا کردن نشان از وحدت آن‌ها دارد. اما باید در هر مجمعی سلایق و علایق و سوء سلیقه‌ها مطرح شود تا پیشرفتی حاصل نگردد.   در صورتی که چالشی نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود  پس باید دیدگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند.

ویلموتس باید نگرش هفت ساله کی روش در فوتبال ایران را عوض کند

وی همچنین در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان و حضور مارک ویلموتس به عنوان سرمربی بیان کرد: باید به ویلموتس امید داشته باشیم  چرا که او به تازگی پا به فوتبال کشورمان گذاشته است و باید نگرش هفت ساله کی روش در فوتبال ایران را  مخصوصا در فاز هجومی تغییر دهد. باید به ویلموتس فرصت داد تا بتوانند ضمن موجود بودن شرایط، تفکرات خود را پیاده کند.


بیشتر بخوانید: فرکی: مالیات قرارداد مربیان فوتبال، کاهش چشمگیری داشت/ کانون مربیان تمام قد پای ویلموتس ایستاده است


هواداران باید به کالدرون زمان بدهند

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر  عنوان کرد: هواداران برای موفقیت کالدرون در پرسپولیس باید به او زمان بدهند. همیشه یک سری از اهداف‌های بلند مدت و کوتاه مدت تغییر میکند و همین سبک بازی های متفاوت است که سرمربی را به خواسته اش می رساند. اما در هر صورت پرسپولیس کالدرون نسبت به فصل پیش کمی تغییر کرده و پیدا نکردن ترکیب ثابت از او یک ایراد به حساب می آید.

عبدی: کانون مربیان با جایگاه اصلی اش فاصله دارد/ مانند گذشته در پرسپولیس هارمونی وجود ندارد

چینش ترکیب کالدرون مرا در فکر فرو برد

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران همچنین ادامه داد: وقتی شجاع خلیل زاده را در سمت راست دیدم به وضوح ایراد کالدرون را متوجه شدم و واقعا میخواستم فلسفه این موضوع  را بفهمم. گذاشتن شجاع در سمت راست  آزادی عمل بیشتری به هافبک می‌داد، اما این بازیکن در پست دفاع وسط بهتر عمل می‌کند. بهتر بود از بازیکنانی استفاده شود که قابلیت دفاع کردن در سمت راست را دارا هستند. امیدوارم هماهنگی فصل قبل را دوباره در پرسپولیس کالدرون ببینیم.

عبدی همچنین بیان کرد: خلق موقعیت گلزنی در پرسپولیس بسیار کم است و هم اینکه  علیپور واقعاً در خط حمله تنهاست و نیاز به بازیکن مکملی است تا کنار او باشد.بنظرم مانند گذشته در پرسپولیس هارمونی وجود ندارد.

باید متخلفان در استادیوم‌های فوتبال شناسایی شوند

وی همچنین درخصوص بی اخلاقی‌ها توسط تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال  عنوان کرد:  کشور‌های اروپایی که راهکار‌های خیلی ساده را  در پیش گرفتند و دوربین‌هایی که در ورزشگاه‌ها هست افرادی که در ورزشگاه اخلال وارد می‌کنند را شناسایی می‌کند. یک صحبت کوتاه در استادیوم بین چند دوست می‌تواند تبدیل به چالش بزرگی شود. در ایران هم می‌توان این کار را انجام داد، ولی باید  هزینه کرد و سازماندهی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات عبدی در حاشیه کانون مربیان فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار