وعده همکاری در اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال به متروی شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: خوشبختانه با کمک مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به متروی شیراز موافقت شد.

وعده همکاری در اختصاص ۴ هزار میلیارد ریال به متروی شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرزاق موسوی با اشاره به دیدار‌های سه‌گانه با چند مقام کشوری، گفت: به همراه شهردار و ۲ تن از نمایندگان و معاون مالی و اقتصادی شهرداری با مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی دیداری در خصوص تأمین اعتبار قطار شهری شیراز دیدار داشتیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: خوشبختانه با کمک مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به متروی شیراز موافقت شد و در جلسه مشترک با مدیران بانک شهر برای همکاری‌های مالی در زمینه پروژه‌های شهرداری شیراز نیز قول‌های مساعدی گرفتیم که به زودی پیگیری خواهند شد.

او با تاکید بر برگزاری جلسه مقامات ارشد مدیریت شهری شیراز با معاون وزیر کشور، اظهار کرد: در این دیدار شهردار شیراز خواستار اضافه شدن یک واگن جدید به متروی شیراز شد که مورد موافقت و حمایت معاون وزیر گرفت.

رئیس شورای شهر شیراز، پیگیری موضوع دریافت مجوز بکارگیری نیرو و تبدیل وضعیت نیرو‌های انسانی شهرداری شیراز را از دیگر مباحث این جلسه عنوان کرد و افزود: در این دیدار معاون وزیر کشور با تقدیر از شهرداری شیراز به دلیل پیگیری به موقع و ارسال اطلاعات مربوط به نیرو‌های انسانی وعده داد که مجوزات مربوط به شیراز سریع‌تر و با اولویت بیشتری نسبت به سایر شهر‌ها صادر شود.

موسوی در ادامه با یادآوری جذب حدود ۴ تا پنج هزار نیرو در دوره گذشته شورا و شهرداری شیراز، تأکید کرد: آنچه که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت رعایت حقوق برابر همه شهروندان و متقاضیان است به گونه‌ای که امکان اشتغال قانونی در شهرداری شیراز هم برای نیرو‌های گذشته و هم متقاضیان جدید فراهم باشد.

رئیس شورای شهر شیراز با اذعان به برخی رویه‌های غیراصولی در گذشته، تصریح کرد: متقاضیانی هستند که با وجود شایستگی به دلایل ناعادلانه از جمله نداشتن قدرت نفوذ کافی، امکان حضور در شهرداری را پیدا نکرده بودند، اما بی‌شک این افراد هم حق دارند که از فرصت‌های شغلی به‌صورت برابر استفاده کنند.

موسوی تأکید کرد: اینکه ۴ یا پنج هزار نیرویی که از گذشته وارد شهرداری شدند تحت فشار قرار گیرند یا اینکه در خصوص روال قانونی تبدیل وضعیت تنها این گروه لحاظ شوند، هیچکدام عادلانه نیست و باید حقوق هر ۲ گروه نیرو‌های گذشته و متقاضیان جدید محفوظ بماند.

رئیس شورای شهر شیراز در پایان گفت: معاون وزیر کشور در این دیدار با اشاره به محدودیت‌های فعلی شهرداری‌ها، عملکرد شورا و شهرداری شیراز را نسبت به سایر شهر‌ها مطلوب توصیف کرد و در عین حال گفت که اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز در ۲ سال گذشته به اندازه عملکرد آن نبوده است.
انتهای پیام/م

صدور مجوز مربوط به نیروهای انسانی در شهرداری شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، قطار شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار