اجرای ۷ پروژه راهداری در راه‌های مواصلاتی شهرستان طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس از اجرای ۷ پروژه شاخص راهداری در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان طبس با از ابتدای سال خبر داد.

حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس گفت: برای اجرای این پروژه ها   اعتباری بالغ بر 78 میلیارد ریال هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه بر اثر بارندگی‌ها در  اوایل امسال تعداد ۲ دستگاه پل در باند دوم محور طبس-دیهوک به علت دبی آب مازاد بر ظرفیت هیدرولیکی طراحی، دچار آب بردگی پایه‌ها و صدمه به پل شد . افزود:  با اعتباری بیش از  ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال بصورت امانی-پیمانی فرآیند تعمیرات پل‌ها پیگیری و در اوایل مرداد ماه سال جاری مسیر مجددا بازگشایی و به بهره برداری رسید.

 حیدری ادامه داد:  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس برای جلوگیری از  تخریب راه  ها ، اجرای پروژه احداث پل باکسی در مجاورت آبرو لوله‌ای موجود در محور ده محمد-عشق آباد را با اعتباری بیش از ۳  هزار میلیون ریال در قالب امانی پیمانی آغاز نمود. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس با بیان اینکه بهره برداری از پل در آینده‌ای نزدیک به اتمام می رسد گفت: دلیل به حجم سنگین تردد وسائل نقلیه و کریدوری بودن اغلب راه‌های مواصلاتی  پروژه روکش آسفالت محور طبس-اصفهان و طبس-بشرویه در اردیبهشت ماه و همچنین پروژه اجرای فوگسیل کیلومتر ۱۳۶ تا ۱۴۸ محور طبس-یزد (به طول ۱۲ کیلومتر)  در مهر ماه اجرا و به بهره برداری رسید.

او در خصوص بهسازی و مرمت راه‌های روستایی نیز گفت: اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت راه روستایی عشق آباد-کامرانیه-آبخورگ در بخش دستگردان به طول ۸ کیلومتر و تخصیص اعتبار بالغ بر ۶۶۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته دولت افتتاح به بهره برداری رسید.

حیدری  عنوان کرد: اجرای روکش ماسه آسفالت در مقاطع آسیب دیده از شبکه راه‌های شهرستان، احداث ابنیه فنی پل در کیلومتر ۴۵ محور عشق آباد – بردسکن در دستور کار کرد.

انتهای پیام / ط آ

اجرای پروژه احداث پل باکسیدر محور ده محمد-عشق آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.