سردار ذوالقدر خبر داد؛

اشرار توزیع کننده موادمخدر در جنت آباد و دربند به دام افتادند

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۲ شرور مسلحی خبر داد که انواع موادمخدر را در محله‌های جنت آباد و دربند توزیع می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: اواسط هفته گذشته بود، یک مورد درگیری مسلحانه مابین تعدادی از اشرار محله نازی آباد که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان و اهالی این محله شده بود، رخ داد.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، پرونده برای شناسایی متهمان به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که تحقیقات پلیسی و میدانی حکایت از این داشت: این افراد اراذل و اوباش حرفه‌ای و اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع هستند که ظاهرا به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر و در نهایت به یکدیگر تیر اندازی کرده اند و موجب رعب و وحشت برای ساکنان و کسبه محله نازی آباد شده اند.

ذوالقدر تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده و عامل تیراندازی در حوالی محله دربند شناسایی و با دستور قضائی وی در مخفگیاهش دستگیر در بازرسی از آن محل یک قبضه سلاح گرم کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل شد.

وی با اشاره با اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در جنت آباد شناسایی و در اوایل آبان وی نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل و خودروی این فرد حدود ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، ۷۰ گرم کوکائین، یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوط کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف و متهمان به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: کشف ۱۳۱ کیلوگرم تریاک از ۳ قاچاقچی موادمخدر


این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه هرگونه مماشات با قاچاقچیان، توزیع کننده‌ها و فروشندگان مواد مخدر ظلم به جامعه بوده و این سوداگران مرگ قاتلانی هستند که جوانان جامعه را به تدریج به کام مرگ می‌کشانند و آنان را از حق حیات و زندگی محروم می‌کنند، گفت: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا جوانان کشور عزیزمان ایران از گزند هر گونه آسیب و ناهنجاری در امان باشند.

انتهای پیام/

دستگیری ۲ شرور مسلح محله‌های جنت آباد و دربند

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار