شکستگی لوله‌های آب در شهر چمران ماهشهر

شکشتگی لوله‌های آب در برخی مناطق شهر چمران بندر ماهشهر باعث قطعی آب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، لوله‌های آب در برخی مناطق شهر چمران بندر ماهشهر شکسته شد که منجر به قطعی آب گردید و اداره آبقا این شهرستان در اطلاعیه‌ای در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

با سلام و ابلاغ دعای خیر

به استحضار شهروندان محترم

شهر شهید چمران میرساند، با توجه به شکستگی پیش آمده در خط ۱۶ اینچ ورودی شبکه آب شرب مجموعه مسکونی هزار واحدی شهرک بعثت شهر شهید چمران در روز گذشته مورخه ۱۵ آبان ماه و تعمیر لوله آسیب دیده، متاسفانه به دلیل فرسودگی شدید از نقاط مختلف دچار شکستگی و نشت آب شده و نیاز مبرم به تعمیر دارد؛ لذا جهت انجام عملیات بازسازی خط آسیب دیده، آب شرب مجموعه هزار واحدی و کوی یاسر (ماستیک) از ساعت ۲۲ مورخه ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ تا پایان عملیات بازسازی (احتمالا" ۷ صبح روز بعد) قطع است.

اکیپ عملیاتی اداره آبفا شهر چمران طبق زمان اعلام شده در محل حاضر و جهت انجام تعمیرات مشغول بکار هستند، لذا از شهروندان محترم تقاضا می‌شود با توجه به عملیاتی بودن منطقه و وجود ماشین آلات سنگین و حفاری خیابان، در صورت تردد از محل با رعایت احتیاط کامل، تردد نموده و تاکید می گردد از تجمع در محل عملیات خودداری فرمایند.

همچنین ضمن تشکر و قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان گرامی، هرگونه اطلاعیه در این خصوص متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/م

شکستگی لوله ها شهرچمران را بی آب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار