شرایط مالی ما یک داستان تکراری شده است

مربی تیم پارس جنوبی جم گفت: شرایط مالی ما یک داستان تکراری شده است مدیریت مجموعه و سرپرست تیم به دنبال تلاش برای حل این مشکلات هستند.

شرایط مالی ما یک داستان تکراری شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی اسدی که به علت محرومیت فراز کمالوند در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو مشهد حضور یافته بود، عنوان کرد: به علت محرومیت کمالوند، من به کنفرانس خبری آمده‌ام. گل‌محمدی در دوره راهنمایی معلم من بود و در صباباطری هم‌بازی ایشان بودم. اتفاق خوبی ست که دوباره ایشان را می‌بینم.

او افزود: شهرخودرو تیم خیلی خوبی است و ثابت کرده که مدعی است. امیدوارم با تمرینات خوبی که در روز‌های اخیر داشته‌ایم و با توجه به آنالیز حریف موفق باشیم.

مربی پارس جنوبی درباره مشکلات مالی تیمش تاکید کرد: شرایط مالی ما یک داستان تکراری شده است. مدیریت مجموعه و در راس آن آقایان مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و مهندس مرادی مدیریت موقت باشگاه همچنین آقای ایوب چراغی مدیراجرایی و سرپرست تیم به دنبال تلاش برای حل این مشکلات هستند. بحث تیم‌های نفتی که پیش آمده کار را سخت کرده است. بالاخره تیم لیگ برتری خرج روزمره هم دارد. امیدوارم به برکت این روز‌های عزیز، مشکلات تیم‌های نفتی هم حل شود.

اسدی در پاسخ به این پرسش که آیا پارس جنوبی فردا مقابل شهرخودرو تدافعی بازی می‌کند، گفت: با اکثر مدعیان در لیگ امسال تا این‌جای کار بازی کرده‌ایم. به جز سپاهان با همه در خارج از خانه بازی کردیم و الحق خوب بوده‌ایم. در مصاف با استقلال آن اتفاقات عجیب در داوری رقم خورد، در مصاف با تراکتور هم عالی بودیم.

او ادامه داد:در مقابل شهرخودرو امکان ندارد که به دفاع مطلق فکر کنیم. گاهی مطالبی می‌شنویم که سرمان سوت می‌کشد. بازیکنی زیر۲۳ سال می‌شناسیم که قراردادش معادل ۷ تا ۸ بازیکن اصلی ماست. درود به شرف تیم ما که با دانستن این مسائل باز هم ذره‌ای از تلاش‌شان دست برنمی‌دارند.

مربی پارس جنوبی درباره غایبان تیمش در بازی فردا افزود: ۲، ۳ مصدوم داریم و کارمان سخت شده است. کاکاشویلی هم مصدوم است و هم محروم. گودرزی و پاکدل هم به دلیل مصدومیت نیستند.

اسدی بیان کرد:کمالوند به ۲ جوان در بازی قبلی میدان داد و امیدوارم همانطور که در بازی قبل، عملکردشان درخشان بود، درخش‌شان در این بازی هم تداوم یابد.

او درباره مشکلات زمین تمرین در مشهد گفت: از سه‌شنبه در مشهد هستیم، در زمین کشاورزی و در زمین دانشگاه تمرین کردیم. در جم هم که بودیم تمرینات حول ریکاوری بود، اما در مشهد توانستیم تمرینات خوبی برگزار کنیم. این از برکت امام رضا (ع) بود که توانستیم در شهری که شنیده‌ایم مشکل زمین تمرین بی‌داد می‌کند، زمین تمرین گیر بیاوریم.

مربی پارس جنوبی گفت: باید از طرف کادرفنی و فراز کمالوند از گل‌محمدی تشکر کنم، زیرا در این روز‌ها که مشهد هستیم، لطف ویژه‌ای به ما داشت و با تماسی که با آقافراز گرفت اعلام آمادگی کرد تا هر امکاناتی خواستیم در اختیارمان بگذارند. این مسائل در فوتبال کم است، ولی ارزش دارد. نشان می‌دهد که بیرون از زمین ما همه رفیق هستیم.

انتهای پیام/م

به دنبال تلاش برای حل مشکلات مالی تیم پارس جنوبی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.