استان مرکزی قهرمان قاطع رقابت‌های جام خوشه چین

استان مرکزی در اولین دوره رقابت‌های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

استان مرکزی قهرمان قاطع رقابت‌های جام خوشه چینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ استان مرکزی در اولین دوره رقابت‌های تیمی جام خوشه چین منطقه چهار کشور در دو بخش بانوان و اقایان با اختلاف امتیاز بالا موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد و استان‌های خوزستان و همدان نیز به ترتیب جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های جام خوشه چین را کسب کردند.

حقدادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مراسم بیان کرد: این المپیاد بستر مناسبی برای رشد و توسعه فعالیت‌های ورزشی میان جوانان در روستا‌ها را فراهم و آنان را برای حضور پرشور و با نشاط در مسابقات قهرمانی را آماده کرده است.

او افزود: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بازی‌های بومی محلی و هدایت افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیاد‌هایی می‌تواند زمینه این مهم را فراهم کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: المپیاد‌های ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش آموزان زمینه مناسبی برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

حقدادی تصریح کرد: ۳تیم برگزیده در این المپیاد به مسابقات نهایی اعزام می‌شوند و امید است با برگزاری این المپیاد ورزشی در سال‌های آتی، گام‌های بلندی در راستای توسعه ورزش برداشته شود.

انتهای پیام/ ر

مراسم اختتامیه رقابت‌های جام خوشه چین به میزبانی استان مرکزی

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.