انگلیس اسامی ۳۹ قربانی «کامیون مرگ» را منتشر کرد

پلیس انگلیس اسامی ۳۹ قربانی ویتنامی را که اجسادشان در درون یخچال یک تریلر پیدا شده بود، به طور رسمی منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس انگلیس اسامی ۳۹ قربانی ویتنامی را که اجسادشان در درون یخچال یک تریلر در استان اسکس (Essex) این کشور پیدا شده بود، به طور رسمی منتشر کرد.

کارولین بیزلی – موری (Caroline Beasley-Murray)، بازرس پلیس منطقه اسکس گفت: پس از بررسی‌های پزشکی قانونی، هویت ۳۹ فردی که قربانی قاچاق انسان شده بودند، مشخص شد که در میان آنان، دو پسر ۱۵ ساله و هشت دختر نوجوان شناسایی شدند.

اجساد ۳۹ ویتنامی در اول آبان در درون تریلری یخچال دار پیدا شد که از بلژیک به انگلیس آورده شده بودند. به گفته پلیس، اجساد قربانیان قاچاق انسان پس از حدود دو هفته عملیات شناسایی هویت به دولت ویتنام تحویل داده خواهد شد.

پیش‌تر پلیس انگلیس ملیت قربانیان را چینی اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش پلیس انگلیس، بیشتر قربانیان ویتنامی، در دهه ۲۰ و ۳۰، دو نفر نیز در دهه ۴۰ زندگی قرار داشتند و سن ۱۰ نفر آنان نیز کم‌تر از ۱۸ سال بود.

پلیس همچنین اعلام کرد پس از دریافت اطلاعات از دولت ویتنام مشخص شد قربانیان از مناطق میانی و شمالی ویتنام آمده بودند.

راننده تریلر که اهل ایرلند شمالی است بازداشت و در دادگاه به شرکت در قتل ۳۹ نفر متهم شده است. یک مرد ۲۲ ساله نیز که در دوبلین بازداشت شد، به مشارکت در این فاجعه متهم شده است. پلیس انگلیس همچنان در جستجوی دو برادر از اهالی ایرلند شمالی (یکی از مناطق چهارگانه انگلیس) است که فراری اند و به قاچاق انسان متهم شده اند. پلیس ویتنام نیز ۱۱ نفر را در دو استان آن کشور به اتهام قتل این ۳۹ ویتنامی بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار