باغ داربستی عملکرد را تا ۲ برابر افزایش می‌دهد

کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان اسلام اباد غرب گفت: با اجرای باغ داربستی افزایش عملکرد در واحد سطح از ۱۵ تن در هکتار به بیش از ۲ تا ۳ برابر افزایش می یابد.

باغ داربستی افزایش عملکرد تا ۲ برابر افزایش می‌دهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حشمت جلیلیان کارشناس باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان اسلام اباد غرب گفت: با اجرای باغ داربستی افزایش عملکرد در واحد سطح از ۱۵ تن در هکتار به بیش از ۲ تا ۳ برابر افزایش می یابد.

او گفت: در این طرح از روش آبیاری قطره ای استفاده خواهد شد که راندمان مصرف آب را بالا برده، و کنترل آفات و بیماریها به سهولت انجام می شود.

جلیلیان بیان کرد: در این طرح از ارقام جدید و مناسب منطقه که بازارپسندی بالایی دارند استفاده خواهد شد که افزایش درآمد باغدار را بدنبال دارد.


 او با اشاره به طرح  داربستی در دو رستای کمره سفلی و علیا در سطح یک هکتارو با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریال  ادامه داد: در این طرح به طور مستقیم  برا  ۲ نفر اشتغالزایی می شود.

او بیان کرد: اثرات طرح افزایش عملکرد و بهره وری در واحد سطح است که علت بازدید هم نظارت بر چگونگی پیشرفت و روند کار بوده است.


انتهای پیام/ز

 

اجرای طرح باغ داربستی در شهرستان اسلام اباد غرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.