رئیس هیئت دو و میدانی قم عنوان کرد؛

۶ نماینده دو و میدانی قم در تیم ملی جوانان حضور دارند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور ۶ نماینده دو و میدانی قم در تیم ملی جوانان و اردوی آماده سازی این تیم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی رضایی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: استان قم یکی از استان‌های دارای ظرفیت و سازنده در دو و میدانی کشور محسوب می‌شود و اکنون حضور ۶ نماینده در مرحله دوم اردوی تیم ملی جوانان جهت آمادگی برای مسابقات جوانان آسیا ۲۰۲۰ شاهدی بر این مدعا است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: مهدی رضایی، علی قاسم بابایی، امیر مقدمی، سیدعلی حسینی به عنوان ورزشکار و من به عنوان عضو کمیته رده‌های پایه فدراسیون و همچنین محمد محسن ربانی از ورزشکاران و مربیان برتر استان به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

رضایی با اشاره به تعویض پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم بیان کرد: به دلیل تعویض پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان کلیه تمرینات هیئت دو و میدانی استان تا اطلاع ثانوی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود و منتظر تعمیر اساسی پیست تارتان و تعویض بخش اعظم این پیست هستیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: این اردو از ۹ لغایت ۱۶ آذر ماه در یزد برگزار می‌شود و با توجه به وضعیت فنی ۴ ورزشکار ما و رکورد‌هایی که آن‌ها در مواد مختلف کسب کرده‌اند، کاملاً به موفقیت آن‌ها و عضویت در تیم ملی امیدوار هستیم.

او عنوان کرد: ورزشگاه شهید حیدریان قلب دو و میدانی قم محسوب می‌شود و استانداردسازی تارتان آن برای ما اهمیت زیادی دارد. گرچه در حال حاضر ورزشکاران ما برای تمرین مشکلاتی دارند، اما باید صبوری به خرج دهیم تا پیستی جدید در اختیار ما قرار گیرد البته حفظ کیفیت این پیست که با سرمایه ملی ساخته و بهسازی می‌شود باید از سوی مسئولان مربوطه به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

حضور ۶ نماینده دو و میدانی قم در تیم ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار