در رده سنی نوجوانان؛

دووميدانی كار قم یکی از هفت دونده برتر المپيك

مهدی رضایی،دووميدانی كار قم در نخستين تجربه حضور در مسابقات المپيك یکی از هفت دونده برتر رشته 100 متر شد.

دووميدانی كار قم یکی از هفت دونده برتر المپيكبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم:رضایی،رئیس هیئت دوومیدانی قم گفت:در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های المپیک جوانان دنیا، مهدی رضایی نماینده شایسته دوومیدانی قم و کشورمان در دسته سوم دور مقدماتی رشته ۱۰۰ متر با ثبت زمان 10 ثانیه و 99 صدم ثانیه در گروه خود چهارم شد و در رده‌بندی مجموع این مرحله با اختلاف زمانی یک صدم در مکان نهم ایستاد تا در فینال گروه B بخت خود را برای کسب مدال بیازماید.

وی افزود:مهدی رضایی که یکی از قهرمانان ارزنده دوومیدانی کار قم و دارنده مدال برنز پیکارهای سال 2018 قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند است، در مرحله نهایی رشته ۱۰۰ متر در گروه B با اقتدار تمام رتبه نخست را کسب کرد اما در مجموع امتیازات دو مرحله هفتم شد.

رضایی خاطرنشان کرد: عملکرد رضایی در این محله بسیار خوب و خیره کننده بود اما متاسفانه شانس کسب مدال را از دست داد و در جایگاه هفتم ایستاد، در حالی که این رتبه در تاریخ ورزش دوومیدانی از یک دوومیدانی‌کار رده سنی نوجوانان بهترین عملکرد محسوب می‌شود.

رئیس هیئت دوومیدانی قم اظهار کرد: رضایی در مسابقات دوومیدانی المپیک جوانان جهان در ماده ۱۰۰ متر رکورد 10 ثانیه و 57 صدم ثانیه که رکورد شخصی خود بود را چهار صدم ثانیه ارتقا داد و در مجموع دو مرحله این پیکارها با زمان 21 ثانیه و 56 صدم ثانیه به مقام هفتم بسنده کرد.

رضایی عنوان کرد:سطح فنی رقابت‌های رشته دوومیدانی بازی‌های المپیک 2018 جوانان جهان در کشور آرژانتین بسیار بالا بود، البته سرمای هوا و شرایط جوی نامساعد کمی کار نمایندگان کشورمان را در این مسابقات سخت‌تر کرده بود.

وی که مسئولیت سرمربیگری و سرپرستی تیم ملی اعزامی ایران به این پیکارها را بر عهده داشت، گفت: به دلیل اینکه فاصله ثبت زمانی بسیار کم است، بعد از مرحله نخست رقابت‌ها این احتمال وجود داشت که مهدی رضایی ملی‌پوش دوومیدانی قم به جمع ۱۵ نفر برتر راه یافته و صاحب مدال شود.

انتهای پیام /ش

بازی‌های المپیک 2018 جوانان جهان در کشور آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار