رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد؛

دو ومیدانی کار قمی صاحب مدال نقره شد

رضا ملک‌پور دو و میدانی کار جوان قمی در مسابقات ماده۴۰۰ متر این رقابت‌ها به میدان رفت و موفق شد با کسب یک نشان نقره ، اولین مدال بین المللی دو و میدانی قم در سال ۹۷ را به دست بیاورد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛علی رضایی ،رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ،گفت: رقابت‌های دو و میدانی جام کازانف در قزاقستان در حالی برگزار شد که تیم منتخبی از ایران تحت عنوان تیم نفت تهران در این پیکارها شرکت کرد و یک دو و میدانی کار قمی نیز این تیم را همراهی کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم بیان کرد: رضا ملک‌پور دو و میدانی کار قمی در مسابقات جام کازانف قزاقستان با رکورد ۵۲.۳۲ ثانیه در جایگاه دوم دوی ۴۰۰ متر بامانع ایستاد در حالی که امید به حضور وی در بازی‌های آسیایی جاکارتا همچنان وجود دارد.

وی اضافه کرد: رضا ملک‌پور دو و میدانی کار جوان قمی در مسابقات ماده ۴۰۰ متر این رقابت‌ها به میدان رفت و موفق شد با کسب یک نشان نقره ، اولین مدال بین المللی دو و میدانی قم در سال ۹۷ را به دست بیاورد.

رضایی عنوان کرد: ملک‌پور با رکورد شخصی خود فاصله زیادی داشت به طوری که وی به دلیل احساس خطا مسابقه را دیرتر شروع کرد و از نفرات گروه خود عقب افتاد که در این شرایط جبران زمان از دست رفته ممکن نیست.

انتهای پیام/ح

دو و میدانی کار قمی موفق به کسب مدال نقره شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.