۱۰ مصدوم در حادثه تصادف در شهر کرمان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانگفت: درحادثه تصادف شب گذشته که در شهر کرمان رخ داد ۱۰ نفر مصدوم شدند.

۱۰ مصدوم در حادثه تصادف در شهر کرمانمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در ساعت ۱ و ۵۱ دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی با ستاد مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان از وقوع یک مورد تصادف مطلع شدیم.

او افزود: این حادثه در بزرگراه امام خمینی (ره) تقاطع پل ابوذر به وقوع پیوست و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس با تیم‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند و حال یکی از مصدومین وخیم است.

رده سنی مصدومین بین ۱۴ تا ۶۰ سال است.

مصدومین حادثه به بیمارستان باهنر کرمان جهت مداوا اعزام شدند.

میرزایی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان نیز درباره این حادثه  گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱ و ۴۹ دقیقه بامداد امروز ۱۸ آبان ماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) این سازمان از وقوع یک مورد تصادف آگاه شدیم.

او محل این حادثه را بزرگراه امام خمینی (ره) تقاطع پل ابوذر اعلام کرد و افزود: بلافاصله ۳ تیم اطفاء حریق و امداد_نجات این سازمان از ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام گردید.

میرزایی  بیان کرد: در این حادثه سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۷، پژو ۴۰۵ وپراید با یکدیگر برخورد نموده و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو‌ها سرنشینان مصدوم وامکان خروج آن‌ها وجود نداشت که با حضور تیم‌های آتش نشانی اقدامات پیشگیری از حریق احتمالی انجام و سرنشینان محبوس شده از بین آهن پار‌ه ها خارج شدند.

تقاطع ابوذر کرمان یکی از بزرگ ترین تقاطع های شهری و از پرتردد ترین آنهاست وبه دلیل ورودی نامناسبی که از سمت بزرگراه امام به مقصد ابوذرجنوبی ایجاد شده است، تصادفات زیادی دراین نقطه رخ می دهد.

به نظر می رسد یکی ازعلت های حادثه شب گذشته لغزندگی خیابان به سبب آغاز بارش باران باشد.

انتهای پیام/ح

تقاطع ابوذر کرمان حادثه ساز شد

برچسب ها: تصادف ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار