عملیات اجرایی نواحی صنعتی گزاز و هشجین خلخال آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی نواحی صنعتی گزاز و هشجین خلخال به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با تسریع در روند ایجاد نواحی صنعتی جدید، میزان سرمایه گذاری‌ها در استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

او با بیان اینکه با حذف بروکراسی‌های زائد اداری در تملک زمین‌های مورد نیاز، زمینه توسعه و احداث نواحی صنعتی جدید در استان تسهیل و فراهم خواهد شد، افزود: یکی از لازمه‌های ایجاد ظرفیت لازم برای جذب سرمایه گذار، ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید بوده که بایستی با ایجاد شهرک‌های صنعتی، زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم نمود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این شرکت دانست و افزود: با اتمام مراحل استعلام از ارگان‌های ذیصلاح و اخذ مجوز ایجاد نواحی صنعتی گزاز و هشجین، عملیات کلنگ زنی و اجرایی این نواحی صنعتی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

اهلی با بیان اینکه مقدمات مربوط به طراحی و اجرای عملیات اجرایی این دو ناحیه در حال انجام بوده که پس از تشریفات اداری، به مشاورین و پیمانکاران ذیصلاح واگذار خواهد شد.

او ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقده قرار است علاوه بر اعتبارات جاری و عمرانی این شرکت مبلغ ۲۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مستضعفان و ۲۰ میلیارد ریال توسط سازمان صنایع کوچک در جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم در ناحیه صنعتی گزاز هزینه شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه گفت: قرار است واحد صنعتی فروسیلیس توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در ناحیه صنعتی گزاز احداث گردد که با بهره برداری از آن، حدود ۶۰۰ نفر در این واحد صنعتی مشغول بکار خواهند شد که با توجه به واقع شدن این ناحیه در منطقه محروم، این امر بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

انتهای پیام/ح

احداث نواحی صنعتی جدید در اردبیل تسهیل خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.