کشف بیش از ۳۷ هزار انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف بیش از ۳۷ هزار انواع تجهیزات پزشکی و بهداشتی قاچاق در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: به دنبال دریافت‌های گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با پخش تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

او افزود: ۳۷ هزار و ۲۷۵ انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در اردبیل کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی محرز و مشخص شد تعداد قابل توجهی تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز توسط این فرد در یک انباری در فاز یک شهرک صنعتی اردبیل دپو شده است.

حسینی با اشاره به هماهنگی قضائی گفت: با همراهی کارشناس سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به این انباری اعزام و در بازرسی از محل ۳۷ هزار و ۲۷۵ انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی غیرمجاز کشف کردند.

او ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به نظر کارشناسان را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و انباری با دستور مقام قضائی پلمب شد.

انتهای پیام/ح

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی قاچاق در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.