رسیدگی به بیش از ۵ هزار فقره پرونده تخلفاتی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به ۵ هزار و ۵۱۱ فقره پرونده تخلفاتی در شش ماهه اول امسال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۵ هزار و ۵۱۱ فقره پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او افزود: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان در شعبات مختلف این اداره کل مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: در بخش کالا و خدمات تعداد ۳ هزار و ۹۸۷ فقره پرونده و در بخش قاچاق کالا و ارز تعداد ۵۰۷ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان، تعداد هزار و ۱۷ فقره پرونده مورد رسیدگی واقع و متخلفین مجموعاً به پرداخت ۷۲۵ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۶۲ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رحیمی آذر در ادامه به تعداد اجرای پرونده توسط واحد اجرای احکام اشاره کرد و افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد ۲ هزار و ۶۷۸ فقره پرونده، در بخش قاچاق کالا و ارز ۳۰۰ فقره پرونده و در بخش بهداشت و درمان ۷۸۶ فقره پرونده‌ها اجراء و مختومه گردیده اند.

انتهای پیام/ح

ارجاع پرونده های تخلفاتی به تعزیرات حکومتی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.