اجرایی نشدن عملیات احداث باند دوم محور فردوس به آیسک

نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس خواستار اجرایی شدن عملیات احداث باند دوم محور فردوس به آیسک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، امیرحسنخانی نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس  در نشست شورای شهر آیسک در پاسخ  به مطالبه اعضای شورای این شهر درباره لزوم توجه به راه‌های ارتباطی گفت: پروژه دوبانده کردن محور ارتباطی «فردوس به آیسک» در طرح دو بانده کردن جاده فردوس تا سه راهی روم در اولویت اول بوده است.

او با اشاره به  ترانزیتی شدن این جاده و افزایش حجم ترافیک و تصادفات افزود: مطالعات دوبانده کردن جاده فردوس به آیسک قبلا انجام شده است.

 امیرحسنخانی ادامه داد:  از سرایان به بیرجند دو جاده وجود دارد که یکی محور شوشود ویکی سه راهی روم است، ولی از فردوس به بیرجند تا سرایان تنها یه جاده داریم که باید جوابگوی حجم بالای تردد خودرو‌های سبک وسنگین باشد.

 نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، فردوس، طبس وبشرویه در مجلس  از پیگیری مشکلات جاده‌های حوزه انتخابیه خود در این هفته  در جلسه با وزیر راه وشهرسازی در حضور استاندار خراسان جنوبی خبرداد.

او با اشاره به اینکه ساخت یک مجتمع بین راهی در شهر آیسک مصوب شده است. اظهار کرد: برای ساخت زیر گذر در مسیر کمربندی شهر آیسک و تقاطع زمزم قول مساعد داد.

 امیرحسنخانی از پیگیری برای توسعه کشت گلخانه‌ای در راستای نهضت گلخانه‌ای در شهر آیسک خبرداد و افزود: با توجه به بلا استفاده ماندن زمین و چاه آب ناحیه صنعتی آیسک می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد شهرک گلخانه‌ای ۵۰ هکتاری در آیسک استفاده کرد.

 نماینده مردم شهرستان‌های سرایان، فردوس، طبس وبشرویه در مجلس درباره بلاتکلیفی مصوبه سفر استاندار درخصوص واگذاری زمین به متقاضیان در مجتمع صنفی صنعتی آیسک گفت: این مشکل در جلسه با استاندار طرح و کسب تکلیف می شود.

او با انتقاد از عملکرد شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی در کاهش حقابه کشاورزان شهرستان‌های فردوس، سرایان وبشرویه گفت:بعد از کاهش ۴۰ درصدی حقابه کشاورزان این شهرستان‌ها در راستای کنترل و ساماندهی منابع آب استان مصوب شده هیچ گونه کاهش شارژ وحقابه‌ای انجام نشود، ولی اخیرا ۵ تا ده درصد دیگر از شارژ چاه موتور‌ها کم شده است که این امر موجب نگرانی کشاورزان منطقه شده است.

 اشتغال، خرید تضمینی محصولات کشاورزی، تامین زیر ساخت‌های ناحیه صنعتی، تامین زمین برای ساخت مسکن محرومان، احداث زیر گذر در تقاطع زمزم با کمربندی، تعریض جاده آیسک به بغداده و مطالعه احداث جاده بغداده به سه راهی شهید زارع مهمترین مطالبات مردم در این جلسه بود.

انتهای پیام / ط آ

ساخت زیر گذر در مسیر کمربندی شهر آیسک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.