اقدام عجیب رؤسای چینی برای تشکر از کارمندانشان + فیلم

رؤسای چینی برای تشکر از کارمندانشان، پا‌های آن‌ها را شست و شو می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دو مدیر یک شرکت آرایشی و بهداشتی در چین برای تمجید از کارمندانشان از روشی غیرمتعارف استفاده کردند.

هر چند در برخی از شرکت‌های چینی برای مجازات کارکنان روش‌های غیر متداولی، چون خوردن سوسک باب شده است، اما این بار یک شرکت گمنام در شهر جینان چین با اقدامی عجیب، برعکس همه شرکت‌ها عمل کرد و به شیوه‌ای متواضعانه از کارمندانش قدردانی کرد.

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد در حالی که دو مدیر این شرکت با یک لگن آب مقابل کارمندانشان زانو زنند، با شستن پا‌های آن‌ها قدردان زحمتشان هستند.

انتشار این صحنه که توسط کارکنان فیلمبرداری شده و در فضای مجازی منتشر شده سر و صدای زیادی کرده است. در این ویدئو نشان می‌دهد که دو رئیس شرکت مقابل هشت کارمند خود دستان خود را بهم می‌فشارند و تعظیم می‌کنند. آن‌ها معتقدند با این کار روحیه کارمندان حفظ می‌شود و عملکرد بهتری را نشان می‌دهند.

کاربران به این اقدام واکنش‌های مختلفی نشان دادند. عده‌ای بر این باورند که رؤسای چینی بسیار حیله گرند و با شستن پا‌های کارمندانشان از دادن پاداش مالی سرباز می‌زنند.

انتهای پیام/


شستن پا پاداش برای کارمندان

برچسب ها: دانلود فیلم ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۹
قبول باشه
آخرین اخبار