آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد؛

دست داشتن آمریکا و اسرائیل در جریانات اخیر عراق

مرجع تقلید شیعیان گفت: در جریانات اخیر عراق و لبنان و سایر کشور‌های مقاومت، دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام در کار است.

دست داشتن آمریکا و اسرائیل در جریانات اخیر عراقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید شیعیان،  در دیدار جمعی از پاسداران و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه، با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای درگیری میان کشور‌های اسلامی گفت: دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری و خرج کردن پول‌های کلان سعی دارند که مسلمانان را به جنگ یکدیگر مشغول کند تا در سایه این اختلافات اهداف شوم خود را پیش ببرند.

او با اشاره به حوادث منطقه تصریح کرد: در جریانات اخیر عراق و لبنان و سایر کشور‌های مقاومت، دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام در کار است، مشاهده می‌کنیم دشمن تلاش می‌کند جبهه مقاومت پیشرفت نکند، اما در این زمینه به اهداف خود نمی‌رسد.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه دشمن همواره در مقابل ما قرار دارد و باید در سنگر خود ثابت‌قدم باشیم، ادامه داد: دشمن سعی در تضعیف اسلام و جبهه مقاومت دارد، اما ما باید تلاش کنیم این مسیر هیچ‌گاه تضعیف نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به نقش علما در نبرد با دشمن افزود: عالمان دینی نقش ویژه‌ای دارند و باید مرزبان اعتقادات جامعه در برابر هجوم دشمنان باشند.

او با اشاره به مشکلات جامعه عنوان کرد: مسئولین وظیفه‌ دارند همه همت خود را به کار بگیرند تا شاهد کاهش مشکلات باشیم و مردم از رفاه نسبی برخوردار بوده و نیاز‌های آنان تأمین شود.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به رشادت و جایگاه طلاب و روحانیون خاطرنشان کرد: روحانیت باید به همه ابعاد وظایف خود در جامعه توجه داشته باشد و آن‌ها را عملی کند و پیشگام همه حرکت‌ها باشد، امام صادق (ع) فرمودند با زبان مردم را به خیر و صلاح دعوت نکنید بلکه با رفتار و عمل خود مبلغ دین باشید.

انتهای پیام/م

دیدار پاسداران با آیت‌الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.