بهره برداری از ۲۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدگفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۲۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد افتتاح می‌شود.

علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۲۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر استان افتتاح می‌شود.

او اعتبار و سرمایه گذاری انجام شده برای بهره برداری از این تعداد طرح را، ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در این زمینه یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومانی از بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

او با بیان اینکه ارتقا ایمنی محور‌های مواصلاتی استان جز اولویت‌ها است، اظهارداشت: همچنین فردا، بیست و شش طرح راه سازی، بهسازی، آسفالت، رفع نقاط حادثه خیز و غیره با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

علیخانی در پایان اضافه کرد: در هفت ماهه امسال، تردد بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین، به کمک دستگا‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های استان، به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ی

 ۲۷ طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار