هفته سیزدهم لالیگا؛

رئال مادرید ۴ - ایبار ۰ / خط و نشان کهکشانی‌ها برای صدرنشینی

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در ادامه رقابت‌های لالیگا از سد ایبار بگذرد.

رئال مادرید ۴ - ایبار ۰ / خط و نشان کهکشانی‌ها برای صدرنشینیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا امشب شاهد برگزاری دیدار جذاب و دیدنی تیم‌های رئال مادرید و ایبار بود، شاگردان زیدان در این بازی موفق شدند با نتیجه ۴ - ۰ برنده باشند و به صورت موقت صدرنشین شوند، آن‌ها در صورتی می‌توانندروند صدرنشینشان را حفظ کنند که بارسلونا در بازی امشبش متوقف شود.  

نخستین گل رئال را در بازی امشب را بنزما در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند، بازی در ادامه در اختیار رئالی‌ها بود و آن‌ها موفق شدند بار دیگر در دقیقه ۲۰ توسط راموس روی نقطه پنالتی به گل برسند، بازی در ادامه بازهم شاهد گل زنی کهکشانی‌ها بود و این بار بنزما در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی گل زد. این پایان کار نبود و شاگردان زیدان برای آخرین بار در این بازی در دقیقه ۶۲ توسط والورده به گل رسیدند تا در نهایت بازی ۴ - ۰ به سود آن‌ها به پایان برسد.  این دومین برد پیاپی شاگردان زیدان پس از پیروزی پر گل ۶ -۰ برابر گالاتاسرای در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود.  

رقابت‌های لالیگا در روز دوم هفته سیزدهم به غیر از این بازی هم شاهد دیدار‌های دیگری هم بود، آلوس در بازی نخست امروز با نتیجه ۳ - ۰ از وایادولید گذشت و والنسیا هم با ۲ گل گرانادا را برد.  


بیشتر بخوانید:

 پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون

کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

تقابل جذاب رُم و میلان در ایتالیا / مصاف حساس شاگردان «کلوپ» در لیگ جزیره


انتهای پیام/ 

پیروزی آسان رئال مادرید  برابر ایبار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار