خط ۱۴۸۰ آماده پاسخگویی در حوزه‌های مختلف

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی شهرستان شیراز گفت: خط ارتباطی ۱۴۸۰ آماده دریافت خدمات مشاوره‌ای تخصصی در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمه زارع مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی شهرستان شیراز گفت: ۴۰ روانشناس و مشاور متخصص خط ارتباطی ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره به افراد مختلف هستند.

او با اشاره به رایگان بودن خط مشاوره ۱۴۸۰ بیان کرد: افرادی که نیازمند دریافت خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف هستند می‌توانند با گرفتن شماره ۱۴۸۰ از خدمات رایگان متخصصان بهزیستی، برخوردار شوند.

زارع افزود: کارشناسان در این مسیر ارتباطی آماده پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای افراد در زمینه‌های فردی، خانوادگی، روانی، تحصیلی و شغلی هستند.

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی شیراز تصریح کرد: برای برقرای تماس و دریافت مشاوره نیاز به گرفتن پیش شماره نیست و هم استانی‌ها از هر نقطه فارس با گرفتن شماره ۱۴۸۰ به مشاوران متخصص وصل می‌شوند.

او با بیان اینکه این خط ارتباطی مختص استان فارس نیست، اضافه کرد: این خط از سال ۷۴ راه‌اندازی شده و خدمات تخصصی مشاوره‌ای را به متقاضیان ارائه کرده است.

زارع، مزایای استفاده از این شیوه را، ناشناخته ماندن تماس گیرنده، سهولت دسترسی، رایگان و فراگیر بودن آن دانست و اظهار کرد: کارشناسان آموزش دیده بهزیستی که به فنون و مهارت‌های مشاوره تلفنی مسلط هستند، بدون اینکه اصراری بر شناسایی فرد داشته باشند، به هر فردی مشاوره می‌دهند.

مسئول دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان شیراز، علت ناشناس بودن خط ۱۴۸۰ در استان فارس را فراوانی جمعیت بر شمرد و ادامه داد: استقبال مردم نسبت به تبلیغات انجام شده برای گرفتن خدمات خوب بوده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ت

خط ۱۴۸۰ آماده دریافت خدمات مشاوره تخصصی در حوزه‌های مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار