بررسی چالش‌های توسعه خوزستان باحضور وزیر نفت

 استاندار خوزستان از بررسی چالش‌های توسعه شهر اهواز با حضور وزیر نفت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  با بیان اینکه   اهواز بر روی یکی از بزرگترین میادین نفتی کشور قرار دارد و همین امر باعث شده تا این کلانشهر نسبت به دیگر مناطق استان دچار چالش شود گفت: منافع ملی و توسعه منطقه‌ای به ویژه در کلانشهر اهواز دچار تضاد‌های زیادی هستند و قرار است در سفر ۲ روزه وزیر نفت به خوزستان این چالش مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: پروژه جاده ساحلی اهواز به سمت ملاثانی به دلیل منافع ملی و حساسیت‌های صنعت نفت با موانعی رو به‌رو است که بررسی و رفع آن یک امر ضروری است.

شریعتی بیان داشت: فرسوده بودن و گستردگی تاسیسات نفتی در نقاط مختلف خوزستان دلیل این نگرانی‌ها است و وزیر نفت به خوزستان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه  هفته جاری به استان سفر می‌کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: قرار است با حضور وزیر نفت به منظور رفع این نگرانی‌ها تصمیم گیری جدی صورت بگیرد که از جمله آن به کارگیری مشاوران کارآمد در این رابطه خواهد بود و با کمک شرکت‌های مشاور، تلاش می‌شود تا با رعایت حساسیت‌ها، توسعه متوازن را در خوزستان دنبال کنیم.

این مقام مسئول گفت: بیژن زنگنه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین خوزستان می‌تواند در برطرف کردن مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری که با موانعی رو به رو هستند، تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/م

توجه به توسعه خوزستان

برچسب ها: وزیر نفت ، صنعت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.