ماجرای اموال چند صد میلیونی دپو شده باشگاه نساجی

شنیده می‌شود اموال باشگاه نساجی توسط خریدار سهام باشگاه دپو شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز خبری مبنی بر اموال دپو شده باشگاه نساجی توسط رسانه ها منتشر شد که تا حدی هواداران باشگاه نساجی را نگران کرد اما جریان این اتفاق به زمانی بر می گردد که چند ماه گذشته مالکان باشگاه نساجی از جمله رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر قصد واگذاری سهام این باشگاه را داشتند.


بیشتر بخوانید: معاون اقتصادی باشگاه نساجی مازندران منصوب شد


پیش از آغاز نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال، مالکان باشگاه نساجی سهام باشگاه را افراد جدیدی واگذار کردند اما بعد از بدقولی های مالی خریدار جدید با مالکان، صنیعی فر و حدادیان تصمیم گرفتند تا به باشگاه برگردند و مانند گذشته روی صندلی ریاست بنشینند.

اما به نظر می رسد مالکان پیش از واگذاری سهام انبار باشگاه را به خریدارجدید واگذار کردند و بعد از به هم خوردن قرارداد واگذاری سهام، خریدار جدید که مدعی شده بود خرج های زیادی را برای کرایه زمین، هتل، بار کردن وسائل با کامیون از تهران به قائمشهر و ... متحمل شده است، از مالکان درخواست کرد تا خرج های انجام داده را به او برگردانند و وقتی مالکان دست رد به سینه او زدند، خریدار که انبار را در اختیار داشت به همراه دوستانش در قائمشهر وسائل انبار را بار زدند.

ماجرای اموال چند صد میلیونی دپو شده باشگاه نساجی

گفته می شود در این انبار که کاملا متعلق به باشگاه نساجی است، وسائل بدنسازی و ورزشی، مبلمان، یخچال و لواز منزل وجود داشته که روی هم رفته حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان ارزش دارد و حالا دست افراد جدید باشگاه و مالکان نساجی از بهره بردن از این وسایل کوتاه شده است و به نظر می رسد در صورت برگرداندن پول خرج شده توسط خریدار سهام، ممکن است این وسائل دپو شده مجددا در اختیار این باشگاه قائمشهری قرار بگیرد.

یک منبع آگاه در باشگاه نساجی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  خبر دپو شدن اموال این باشگاه را تایید کرد.


بیشتر بخوانید: بازیکن سابق نساجی طلبش را بخشید


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار