شجاعی: تیم امید نسبت به بازی با ازبکستان خیلی تغییر کرده است/ به ۲ شرط المپیکی می‌شویم

هافبک تیم ملی فوتبال امید نسبت به وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی شجاعی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: از اهالی رسانه که به این تیم توجه می کنند تشکر می کنم. خدا را شکر شرایط مان روز به روز بهتر می شود و تیم امید مشغول شخصیت گرفتن است. اکنون هم قرار است ۲ بازی دوستانه با اندونزی انجام بدهیم که محک خوبی محسوب می شود. پس از آن هم با قطر بازی می کنیم تا محک جدی تری بخوریم.

او افزود: تیم امید پس از برتری مقابل استرالیا نظم بهتری گرفته است و انشالله این مسیر تا بازی های مقدماتی المپیک تداوم داشته باشد.

شجاعی درباره اینکه بین باخت به ازبکستان و پیروزی مقابل استرالیا وضعیت تیم امید تا چه اندازه متفاوت شده است، گفت: شاید اگر بخواهم واضح توضیح بدهم ۷۰ درصد ترکیب تیم در این ۲ بازی تغییر کرد. به هرحال همین که تیمی پس از شکست ۴ بر یک از ازبکستان می تواند استرالیایی که ۲،۳ برابر قوی تر از این تیم را شکست بدهد، یعنی خیلی شرایط متفاوت شده است.

او ادامه داد: استرالیا مدعی جدی کسب سهمیه المپیک است. خدا را شکر این تیم روز به روز به شرایطی که خودم و سایر بچه ها در ذهن داشتیم نزدیک تر می شود. انشالله این موضوع با صعود به المپیک همراه شود.

هافبک تیم ملی فوتبال امید درباره هم گروهی با چین، کره جنوبی و ازبکستان در رقابت های انتخابی المپیک گفت: اگر یادتان باشد زمانیکه تیم ملی جوانان با بیشتر نفرات همین‌تیم امید و سرمربیگری امیرحسین پیروانی برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی به امارات رفت، با ژاپن و قطر هم گروه بود و در پلی آف هم با ازبکستان هم گروه شدیم که از پس همه شان برآمدیم. تیمی که می خواهد به المپیک برود باید همدل باشد. تمام بازیکنان تیم امید جزء نفرات تاثیرگذار تیم های لیگ برتری هستند و در تیم ملی بزرگسالان هم بازیکن داریم. کادرفنی مان هم فوق العاده است.


بیشتر بخوانید: اسماعیلی: برگزاری بازی‌های دوستانه با اندونزی و قطر برای هماهنگی تیم امید مفید است


شجاعی تصریح کرد: به ۲ شرط همدلی و در اختیار داشتن امکاناتی مانند زمین خوب می توانیم به المپیک برویم. این امکانات هم در اختیارمان قرار گرفته و به نظرم از اسم تیم هایی مانند ازبکستان، کبه جنوبی و استرالیا نباید بترسیم چراکه لیاقت مان بیش از این ها است. امیدوارم بتوانیم طلسم ۴۴ ساله را بشکنیم.

او درباره شباهت چهره اش با علیرضا جهانبخش گفت: جهانبخش الگوی خودم است. بازیکنی که در ۱۷،۱۸ سالگی به اروپا می رود و تا این اندازه پیشرفت می کند‌. خیلی خوشحالم که می توانم شبیه جهانبخش باشم و این بازیکن را خیلی دوست دارم. زمانیکه در تیم جوانان بودم در بازی با تیم بزرگسالان رو به روی هم بازی کردیم که کی روش در تشخیص من و علیرضا دچار اشتباه شد.

هافبک تیم نساجی درباره اینکه آیا بازیکنان فعلی تیم امید می توانند در آینده عضو تیم ملی بزرگسالان باشند، اظهار داشت: همین که ۴ نفر از تیم فعلی امید عضو تیم بزرگسالان هستند نشان می دهد سایر نفرات هم می توانند به این تیم کمک کنند و شک نکنید تمام بازیکنان فعلی تیم امید آینده سازان فوتبال کشورمان هستند.


بیشتر بخوانید: زمان پرواز تیم ملی فوتبال امید به اندونزی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه تمرین امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار