کالدرون: تا آذر با پرسپولیس همکاری می‌کنم و سپس تصمیم نهایی را می‌گیرم

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بهترین بازیکنان دنیا هستند و دوست داشتم همه آن‌ها به تیم ملی دعوت شوند.

کالدرون: تا آذر با پرسپولیس همکاری می‌کنم و سپس تصمیم نهایی را می‌گیرمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیمش صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*طبیعتا بازیکنی جذب می‌کنیم که با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد. هرچند فعلا زود است در این باره صحبت کنیم.

*از نظر من بازیکنان پرسپولیس بهترین بازیکنان دنیا هستند و اگر دست من بود دوست داشتم همه آن‌ها به تیم ملی دعوت شوند. البته در این مورد سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است و با توجه به نیازش بازیکنان دعوت می‌کند.

*جونیور هنوز عضوی از تیم ما است و باید ببینیم چگونه کار می‌کند. همه چیز بستگی به تمرین کردن این بازیکن دارد.

*ما هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم و اگر دیدید جونیور روزی در ترکیب پرسپولیس بازی کرد، مطمئن باشید در طول هفته او خوب کار کرده و روندش را تعییر داده است.

*امروز وقتی بعد از ۴ روز تعطیلی به تمرین برگشتم، متوجه شدم زمین تمرین ما هنوز مشکلات سابق را دارد.

*وقتی زمین خوب نیست باید روی آن شن بریزند که منافذ پوشیده شود و سطح زمین به حالت صاف در بیاید. ولی ظاهرا حتی پول برای خرید شن هم وجود نداشته که زمین امروز این شرایط را دارد.

*خیلی نگرانم و زمین تمرین مهم‌ترین مسئله ما است.

*امیدوارم مشکلات مالی حل شود.

*من ۲۰ درصد از قراردادم را در همان ابتدا دریافت کرده‌ام، ولی با شرایط باشگاه کنار آمدم.

*ما بدون بازیکن خارجی در حال رقابت با برخی از تیم‌ها هستیم که بازیکنان خارجی خوبی دارند. این کار و شرایط پرسپولیس قابل تقدیر است.

*من تا دسامبر (آذرماه جاری) با باشگاه همکاری می‌کنم و سعی می‌کنم با شرایط کنار بیایم، وظیفه من این است که کاری نکنم تا این تاریخ به باشگاه صدمه‌ای برسد و پس از آن تصمیم می‌گیرم.

*در این راه جانم را هم می‌گذارم و بعد از آن زمانی داریم که تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.