گردهمایی جبهه مقاومت و ایثار شرق استان کرمان برگزار شد

گردهمایی جبهه مقاومت و ایثار شرق استان کرمان با حضور فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

گردهمایی جبهه مقاومت و ایثار شرق استان کرمان برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار باقر زاده فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در گردهمایی جبهه مقاومت و ایثار شهرستان‌های شرقی استان کرمان شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان گفت: امر به وظیفه ۳ رکن دارد اول اینکه تشخیص وظیفه دهد و عالم زمانه باشد، دوم مستلزم شناخت معرفت بصیرت باشد که بداند چکار باید انجام دهد انقلاب اسلامی رو به جلو است.

فرمانده کمیته جستجو مفقودین گفت: در جنگ تحمیلی برخی از فرماندهان که نبوغ نظامی ان‌ها بالاتر بود میخواستند جنگ را تجزیه و تحلیل کنند گا‌ها از نگاه دشمن به جبهه نگاه میکردند و ما هم باید در زمان حال ببینیم دشمن چگونه به ما نگاه میکند و ضعف‌های خود و کمبود‌های خود را بدانیم و بر اساس ان ارایش خود را تغییر و ساماندهی کنیم و مانور کنیم.

سردار باقرزاده گفت: ما در مرحله‌ای هستیم سرمایه‌های کشور در اختیار حکومت اسلام است ما باید با اون مانور کنیم در عرصه مقیاس جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اوگفت:وقتی پیامبر اکرم مبعوث شدن یک اندیشه ناب توحیدی را اظهار داشتند و این اندیشه با جنگ‌های امیرالمومنین تثبیت شد و در زمان امام حسین از این اندیشه حمایت شد و امام خمینی (ره) هم اندیشه انقلاب اسلامی را اظهار کردند و الان عرصه حمایت از این اندیشه است خط مقدم از اندیشه انقلاب اسلامی باید برقرار باشد.

فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: به گفته رهبر فرزانه نگذارید کسی از بین ما ریزش کند رویش‌ها که به برکت نفس گرم حضرت اقا و تعالیم امام رو به جلو هستیم .

سردار باقرزاده در خصوص حوادث اخیر عراق بیان داشت:دل مومنین متدین بدرد می‌اید این عراق که از زیر بار صدام امده بیرون و این همه شهید دادند و هتک حرمت کردند و بودجه نظامی خود را از مردم عراق میگیرند و تو سر مردم عراق میزند و اجازه منعکس کردن انرژی به جمهوری اسلامی دهند و اجازه نمیدهند دولتمردان با کشور‌های دیگه معامله تجاری داشته باشند و کشور ان‌ها استقلال ندارد و حل کردن این مشکلات دست امتی است که بصیر است.

سردار باقری گفت: به اینکه ما باید دشمن را مایوس کنیم نباید در فضایی قرار بگیریم ک دشمن خودش را بر ما تحمیل کند ما باید میل جنگجویی در دشمن را از دست دهد همانطور که در عملیات فاو شد.

سردار باقری تا کید کرد: یک تشکل اسلامی ۳ خصوصیت باید داشته باشد اول حافظ ارزش‌ها باشد و دوم موجب رشد اعضایش شود و سوم باری از دوش مردم بردارد نه اینکه باری بدوش مردم بگذارد مردم استانه تحملی دارند و باید بار از دوش مردم برداریم. هرکاری نیاز به کمک دارد، حتی اگر، ولی خدا باشد بدون سازمان دهی نمیتواند کاری کند و نیاز به تشکل دارد، و کار باید برای خدا باشد اگر نیاز به کمک باشد مردم یاری میدهند نه تنها مردم و حتی شهدا نیز یاری میکنند.

فرمانده کمیته جستجو مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت:ما لازم نیست قشر خاکستری را اغنا کنیم ما نیازگر تغیر نگرش هستیم و بینش عوض شود و کشش عوض شود مردم اگر بپذیرند باید استقامت کنند ۳مسئله باید رعایت شود اولی تشخیص درست وظیفه و دوم انجام وظیفه و شجاعت را میطلبد و سوم پای انجام وظیفه بایستد به معنای استقامت میشود.

انتهای پیام/س

برگزاری گردهمایی جبهه مقاومت و ایثار شرق استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار