جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل شد

حجت الاسلام قاسم جعفر‌زاده به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در مراسمی با حضور رئیس تبلیغات اسلامی کشور، مسؤولان استانی و هیأت‌های مذهبی و روحانیان در سالن ولایت اردبیل ضمن تقدیر از عملکرد حجت‌الاسلام مهدی ستوده، حجت‌الاسلام قاسم جعفر‌زاده به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل معرفی شد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: بزرگترین سرمایه سازمان تبلیغات اسلامی اعتماد مردمی است که این اعتماد در اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی به عینه مشاهده شده است.

او افزود: همواره سعی شده در این اداره کل، تواضع و توسعه مستمر مدنظر قرار گیرد و اولویت ما اجرای سند ۲۰ ساله و سند ۱۰ ساله سازمان تبلیغات اسلامی بوده که در این راستا نیز گام‌های اساسی برداشته شده است.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: آرمان سازمان تبلیغات اسلامی که توسعه و پیشبرد بحث‌های دینی و مذهبی است که در طول چندین سال گذشته توانستیم این مباحث را در اقصی نقاط استان به مرحله ظهور برسانیم و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای اصل ۴۴ نقش آفرینی بسیار خوبی را داشته است.

ستوده تأکید کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در نگاه به دیگر مجموعه‌های همسو همواره هم افزا پیش رفته است و انجام کار‌های تیمی و گروهی از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل به شمار می‌رود.

او گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با اولویت قرار دادن مدیریت تعاملی همواره می‌تواند پیش برود و به شخصه امیدوارم در بیش از ۱۶ سال مدیریتم در این اداره کل کار‌های مفیدی را انجام داده باشم و همچنین برای مدیرکل جدید آرزوی توفیق دارم.

انتهای پیام/ح

تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.