ساعتی پیش؛

جوشکاری تانکر در نقده حادثه آفرید

در اثر جوشکاری غیر اصولی تانکر حمل سوخت در شهر محمدیار شهرستان نقده منفجر شد و ۳ نفر کشته و زخمی شدند.

جوشکاری تانکر در نقده حادثه آفریدبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در حالی که جوشکاران قصد ترمیم تانکر حمل سوخت با جوشکاری را داشتند این تانکر منفجر شد و دو نفر را به کام مرگ کشید و یک نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

ذکریا تنزیلی سرپرست ایستگاه اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدیار در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  با تایید این خبر گفت: ساعت سه و ده دقیقه بعد از ظهر امروز با اعلام ایجاد انفجار و حریق در کارگاه جوشکاری در محمدیار نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

او اظهار کرد: با حضور آتش نشانان در محل حادثه انجام عملیات جوشکاری در داخل تانکر ۳۲ هزار لیتری مخصوص حمل سوخت علت این حادثه گزارش شد.

سرپرست ایستگاه اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدیار افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر جوشکار جان خود را از دست دادند و  راننده تانکر نیز مصدوم   شد.

تنزیلی ضمن هشدار و توصیه رعایت نکات ایمنی به جوشکاران و کارفرمایان تانکرهای مخصوص سوخت افزود: بسیاری از کارفرمایان و جوشکاران گمان می کنند با شستشوی ساده، این تانکرها از هرگونه بخار و عوامل اشتعال زا تهی می شود. این در حالی است که رفع آلودگی تانکر های سوخت مستلزم بهره گیری از تکنولوژی و رعایت نکات ایمنی است.

سرپرست ایستگاه اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمدیار تاکید کرد: به علت بسته بودن فضای تانکر به طور معمول اغلب جوشکاری ها به دلیل نبود تهویه دچار حادثه می شوند.

 

انتهای پیام/م

انفجار تانکر سوخت در نقده با سه کشته و زخمی

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.