فرصت کم پرسپولیس برای راضی کردن کالدرون

باشگاه پرسپولیس زمان کمی دارد تا بتواند رضایت گابریل کالدرون آرژانتینی را جلب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بازیکنان پرسپولیس حدود ۱۰ - ۱۲ درصد دریافتی داشته اند و کادرفنی این تیم هم پول کمی دریافت کرده است، کالدرون، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اولتیماتوم داد تا هرچه زودتر طلب او و کادرفنی اش پرداخت کنند.

سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها پیش از این بیان کرد: ما هنوز منتظر جواب باشگاه هستیم. بعد از چهار روز تطعیلی برگشتیم و متأسفانه هنوز زمین تمرین ما همان مشکلات سابق را دارد. درحال حاضر بیست درصد از قسط اولم را دریافت کرد‌ه‌ام و ماه بعد زمان پرداخت قسط دوم است. من با شرایط باشگاه راه آمده‌ام و همان‌طور که شما می‌دانید ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی به کالدرون تخفیف داد


کالدرون گفت: وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری انجام ندهم که از این تاریخ تا ماه دسامبر (۱۱ آذر ماه) به باشگاه صدمه برسد. من جان و زندگی‌ام را در این راه می‌گذارم. تا آن زمان کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

البته پیش از آن مهدی محمد نبی اعلام کرد: به زودی مطالبات کالدرون پرداخت خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. مطالبات سال گذشته بازیکنان تسویه و درصدد هستیم تا پول امسال بازیکنان را نیز پرداخت کنیم.

از حالا ۱۸ روز تا پایان ماه نوامبر باقی مانده و با توجه به اینکه روز پایانی ماه نیز تعطیل است، باشگاه پرسپولیس ۱۷ روز فرصت دارد تا مطالبات سرمربی را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید او قراردادش را فسخ کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار