خرید شِن دغدغه کالدرون در پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس دغدغه‌های جدیدی دارد.

دغدغه کالدرون در پرسپولیس/ شن!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی قرار است با هدایت گابریل کالدرون، جمعه اول آذر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که با مشکلاتی همراه است.

شاگردان گابریل کالدرون که اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند برای از بین بردن رکورد ۱۰ بازی شکست ناپذیری تیم مهدی تارتار کار سختی پیش رو دارند چراکه نفتی‌ها تاکنون مقابل هیچ یک از تیم‌های مدعی لیگ یعنی سپاهان، شهرخودرو، استقلال و تراکتور نباخته و هر ۴ تیم را با تساوی متوقف کرده اند. به همین دلیل اکنون ۱۴ امتیاز بوده و تیم هشتم لیگ هستند.


بیشتر بخوانید: کمیته انضباطی به کالدرون تخفیف داد


کالدرون که پس از سفر به قطر، در تمرینات پرسپولیس حضور دارد، به جز مشکلات مالی دغدغه زمین تمرین و شن را هم دارد و در در جدید‌ترین اظهار نظر خود گفته است: من کمی نگران هستم و فکر می‌کنم شِن چیز گرانی نباشد. باید از یک زمین تمرین‌مان خوب مراقبت و آن را حفظ کنیم. این پروسه‌ای که گفتم بخشی از مراحل نگهداری زمین است. امیدوارم خیلی زودتر مسائل مالی حل شود، چون چند ماه است که منتظریم و بازیکنان باید مطالبات سال گذشته‌شان را دریافت کنند. وقتی زمستان می‌شود برای زمین، شن چیز مهمی است و می‌دانم که مدیر باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که مشکلات حل شود و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۰ آبان ۱۳۹۸
اپشن جدیده یه ماشین شن هم باید تو بند قردادش منظور کنه
آخرین اخبار