ساری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاحیه طرح کارگزاران بیمه کشاورزی به صحن مجلس می‌رود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: اصلاحیه طرح کارگزاران بیمه کشاورزی به صحن مجلس شورای اسلامی می‌رود.

اصلاحیه طرح کارگزاران بیمه کشاورزی به صحن مجلس می‌رودعلی ساری نماینده مردم اهواز و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دو موضوع بررسی شد.

او افزود: امروز دو طرح دفاتر پیشخوان و موضوع کارگزاران بیمه کشاورزی که هر دو از شورای نگهبان اعاده شده‌اند، بررسی شد.

ساری درباره طرح دفاتر پیشخوان توضیح داد: طرح دفاتر پیشخوان به دلیل وجود اختلاف آراء به کارگروه ارجاع داده شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کارگزاران بیمه کشاورزی به شکل کلی روی اصلاحیه شورای نگهبان اتفاق نظر به عمل آمد، اظهار کرد: اصلاحیه جدید طرح کارگزاران بیمه کشاورزی به سمت صحن علنی مجلس شورای اسلامی فرستاده می‌شود و موضوع حل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: افرادی صندلی‌های رشته پزشکی را اشغال کرده‌اند که استحقاق آن را ندارند/ دستگاه قضا با این موضوع برخورد کنند


گفتنی است؛ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مردادماه سال ۹۶ اصول حاکم بر دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی را تصویب کرد که این مصوبه شرایط واگذاری مجوز راه‌اندازی این دفاتر و فعالیت‌های ذیل آن را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی واگذار کرده است، اما این مصوبه به دلیل ایراداتی که به آن وارد شد تاکنون به اجرا درنیامده است.

طرح جذب کارگزاران در بدنه‌ دولت نیز تاکنون سه بار از مجلس به شورای نگهبان رفته و بازگشته، دو بار هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح شده، اما هنوز به تصویب نرسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار