لزوم برگشت نقدینگی معادن به کرمان

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تفاوت قابل توجهی بین دهک‌ها در استان کرمان وجود دارد نیاز است همه نقدینگی این صنایع و معادن بزرگ به استان کرمان بیایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در شورای اداری استان کرمان با حضور رییس جمهور، گفت: استان کرمان دارای جغرافیای بزرگ  و سیعی بوده که چهار فصل است لذا دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل زیادی است، ضمن آنکه مردمانی غیور، دلاور و مهد سرداران بزرگ است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: از جایگاه مناسب بخش کشاورزی استان در کشور سخن به میان آورد و بیان کرد: دولت حمایت لازم برای صادرات و عرضه محصولات کشاورزان را باید انجام دهد تا کشاورزان با آرامش خاطر به کشاورزی بپردازد.

حجت الاسلام  والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با بیان این مطلب که درصد بالای معادن کشور در استان کرمان است، گفت: با احداث کارخانه‌های مناسب از خام فروشی جلوگیری ضمن آنکه با ایجاد صنایع فرآوری فرصت‌های مناسب اشتغال برای جوانان فراهم می‌شود و امیدواریم شاهد صنعتی شدن استان کرمان باشیم.

او با انتقاد از تاخیر پرداخت حقوق برخی کارگران با وجود آنکه در مقابل برخی حقوقشان را بی وقفه دریافت می‌کنند، عنوان کرد: باید رشد توسعه همه نقاط استان هماهنگ باشد تا شاهد منطقه کم برخوردار در استان کرمان نباشیم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: تفاوت قابل توجهی بین دهک‌ها در استان کرمان وجود دارد همچنین بخش نقدینگی معادن و صنایع بزرگ در خارج استان است و با توجه به اینکه آلودگی این معادن در استان کرمان است لذا نیاز است همه نقدینگی این صنایع و معادن بزرگ به استان کرمان بیایند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان حذف خام فروشی، میدان دادن به جوانان و ایجاد اشتغال را از دیگر مطالبات مردم استان کرمان از دولت برشمرد.

انتهای پیام /ی

جلسه شورای اداری استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار