اولین مرکز مهارت آموزی پرورش طیور توسط شرکت تعاونی مرغداران مودت قاین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، رمضان نژاد  رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور در مراسم افتتاح این مرکز گفت:  هدف از راه اندازی مرکز مهارت آموزی پرورش طیور پرورش در کنار دانش محوی می باشد که افزایش بهره وری و امنیت شغلی را به همراه دارد.

او همچنین افزود : الزام واحدهای پرورش طیور به جذب نیروی فنی در راستای هدفمند سازی پرورش و بقای واحدهای تولیدی می باشد.

رمضان نژاد ادامه داد: در صورتی که نیروی فنی کارایی مناسب و افزایش سطح درآمد تولید کننده را به همراه نداشته باشد هیچ الزامی به ماندن نداشته و تولید کنندگان کاملا در جذب و انتخاب نیروی فنی به شرط احراز شرایط آزاد می باشد.

 کریمی فرماندار قائنات در جمع تولید کنندگان بخش کشاورزی گفت مهمترين وظيفه امروز همه ما، افزايش بهره وری در حوزه توليد است.

فرماندار در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان قائنات در منطقه خشک و نیمه خشک واقع شده است؛ افزود: این شهرستان دارای دو محصول استراتژيك، ارزشمند و گران قيمت (زعفران و زرشك ) می باشد كه كمتر از ۱۰ درصد فرآوری اين دو محصول در شهرستان صورت مي پذيرد.

او  خواستار كمك به افزايش آگاهی بخشی به كشاورزان و دامپروران در راستای افزايش توليد در سطح و كمك به ايجاد صنايع فرآوری اين محصولات در شهرستان قائنات شد.

کریمی فرماندار قائنات  ادامه داد: امسال برنامه داریم ۱۰۰ هكتار گلخانه در شهرستان قائنات ايجاد نماييم و برای عملياتی شدن اين امر نيازمند به هم افزايی، تعامل و همراهی همه توليد كنندگان به ويژه سرمايه گذاران بخش خصوصی می باشد.

انتهای پیام / ط ا

ایجاد ۱۰۰ هكتار گلخانه در شهرستان قائنات

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار