معرفی اشکودا Octavia، خودرویی برای رقابت با شرکت‌های مطرح اروپایی + تصاویر

اشکودا با ایجاد تغییرات جذاب در خودروی سدان Octavia، اتومبیلی زیبا و پیشرفته را به مشتریان معرفی می‌کند.

خودروی اسکودا Octavia 2020، اتومبیلی با قابلیت‌های ویژهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز‌های اخیر برای شرکت اشکودا، روز‌هایی شلوغ بوده است، زیرا این شرکت قصد دارد به زودی مدل ۲۰۲۰ سدان Octavia را معرفی کند. اشکودا مدل جدید این اتومبیل را نسبت به گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای ارتقاء داده و از امکاناتی پیشرفته در قسمت‌های مختلف آن استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید: خودروی CNG سوز اشکودا، خودرویی با بالاترین کیفیت جهانی +تصاویر


اشکودا با خودروی Octavia 2020 می‌خواهد توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و با شرکت مطرحی چون فولکس‌واگن رقابت کند. فضای داخلی کابین چه برای سرنشینان و چه برای بار به میزانی زیادی بیشتر شده است و سرنشینان می‌توانند به راحتی وسایل خود را در خودرو گذاشته و بدون ناراحتی از کمبود فضا در سفر‌های طولانی از حضور در سدان زیبای اشکودا لذت ببرند.

تلاش اسکودا برای رقابت با خودروسازان مطرح اروپایی

خودروی اشکودا Octavia 2020، اتومبیلی با قابلیت‌های ویژه

ظاهر جدید چراغ‌های اصلی و چراغ‌های مه‌شکن در جلو اتومبیل، جلوه‌ای خشن‌تر و جسورتر به آن بخشیده است. نمای جانبی این خودرو نسبت به نسل‌های گذشته آن دچار تغییر زیادی نشده است، ولی ایجاد شیار‌هایی ظریف و جذاب روی کاپوت و صندوق عقب می‌تواند در نگاه اول به سرعت توجه کاربران را به خود جذب کند.

تلاش اسکودا برای رقابت با خودروسازان مطرح اروپایی

مهندسان اشکودا داخل کابین این خودرو را نیز با دقت زیادی طراحی کرده و تمامی امکانات رفاهی و تجهیزات هوشمند در بهترین محل ممکن قرار داده‌اند تا راننده و همه سرنشینان برای استفاده از آن‌ها هیچ مشکلی نداشته باشند. نمایشگر ۱۰.۲۵ اینجی در مرکز داشبورد اشکودا Octavia ۲۰۲۰ به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های هوشمند خود نظیر تلفن‌همراه و تبلت را به آن متصل کرده و تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنند.

تلاش اسکودا برای رقابت با خودروسازان مطرح اروپایی +تصاویر

اشکودا Octavia 2020 در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود، نسخه بنزینی این اتومبیل دارای موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری با ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است. احتمال دارد اشکودا تا زمان عرضه مدل سی‌ان‌جی سوز این خودرو را نیز عرضه کند. مدل‌های دیزلی با پیشرانه‌های مختلف تولید و عرضه خواهند شد. اما مهم‌ترین نسخه خودرو ، مدل پلاگین هیبریدی است که به موتور الکتریکی و پیشرانه بنزینی، در مجموع ۲۰۲ اسب‌بخار قدرت دارد. سدان جدید اشکودا در اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ 

انتشار خبرهایی از سدان الکتریکی اشکودا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار