نرم‌افزار تاکسی خانوادگی، راه حل اشکودا برای مدیریت نوجوانان

اشکودا برنامه‌ موبایلی جدیدی را معرفی کرد که والدین را به رساندن فرزندان خود به نقاط مختلف تشویق می‌کند.

نرم‌افزار تاکسی خانوادگی، راه حل اشکودا برای مدیریت نوجوانانبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهان امروز محافظت از نوجوانان به‌کاری دشوار تبدیل شده است، خانواده‌ها نگرانی‌های زیادی در مورد تفریحات، دوستان و محل‌ها رفت و آمد نوجوانانشان دارند و این اتفاق امری طبیعی است. نوجوانان به دلیل شرایط سنی که دارند بسیار تاثیرپذیر هستند و یک قدم اشتباه ممکن است آینده آن‌ها دگرگون سازد. اما نوجوانان را نمی‌توان در خانه حبث کرد و از طرفی نمی‌شود ۲۴ ساعته مراقب آن‌ها بود. والدین مشغله‌های خود را دارند و گاهی از نوجوانان خود غافل می‌شوند و رفت و آمد آن‌ها را کنترل نمی‌کنند و این اتفاق ممکن است خطرساز باشد.

در نقطه مقابل درصد زیادی از والدین از آن مدام فرزندان خود را به محل‌های گوناگون می‌رسانند، احساس رضایت ندارند، از طرفی هزینه تاکسی برای رفت و آمد نوجوانان در طولانی مدت بسیار چشمگیر است، اشکودا اعلام کرده که در انگلیس والدین خانواده به طور میانگین سالیانه حدود ۲ هزار ۶۵۲ کیلومتر برای رساندن فرزندانشان به محل‌های گوناگون، رانندگی می‌کنند. این مقدار مسافت در صورت درخواست تاکسی سالیانه حدود ۱۵ هزار ۷۰۰ دلار به خرج خانه اضافه خواهد کرد. پس راه حل چیست؟ چگونه می‌توان این وضع را با تشویق والدین به رساندن نوجوانان به محل‌های گوناگون تغییر داد؟

نرم‌افزار تاکسی خانوادگی، راه حل اشکودا برای مدیریت نوجوانان

نرم‌افزار تاکسی خانوادگی، راه حل اشکودا برای مدیریت نوجوانان

شرکت اشکودا برای تشویق والدین به رساندن فرزندانشان تا محل‌های مورد نظر مانند مدرسه، کلاس تفریحی یا خانه دوستان و یا بازگرداندن فرزندانشان به خانه، برنامه‌ای طراحی کرده که حکم یک تاکسی خانوادگی را دارد. این برنامه به نفع فرزندان نیز است، آن‌ها با این برنامه به صورت رایگان توسط والدین به محل‌های مورد نظر می‌روند و در ازای آن باید برخی کار‌های تعیین شده را انجام دهند.

نرم‌افزار تاکسی خانوادگی، راه حل اشکودا برای مدیریت نوجوانان

نرم‌افزار Skoda Parent Taxi راه حل این مشکل است

این برنامه تنها برروی خودرو‌های اشکودا کار می‌کند و روش کار آن به این شکل است، در مرحله اول والدین با نصب برنامه، هر نوبت که می‌خواهند فرزند خود را به محلی برسانند گزینه آغاز را لمس می‌کنند، برنامه بدون نیاز به تنظیماتی دیگر با اتصال به GPS خودرو، مقدار مسافت طی شده را محاسبه می‌کند، در انتها نیز گزینه خاتمه مسیر باید لمس شود. با این وجود طبق تنظیمات والدین در برنامه، به ازای مسافت طی شده، وظایف خاصی برای تلفن همراه فرزند ارسال می‌شود که وی باید آن‌ها را انجام دهد، این وظایف کار‌های روزانه‌ای هستند که خود پدر و مادر تعریف می‌کنند، کار‌هایی مانند تمیز کردن خانه، کمک در شست‌و‌شو خودرو، کمک در خرید یا کار‌هایی به این شکل، در این صورت هم والدین رفت و آمد فرزندان را مدیریت می‌کنند و هم به ازای رساندن آن‌ها به محل‌های مورد نظر پاداش دریافت خواهند کرد، نوجوانان نیز به آسانی و بدون هزینه به محل‌های مورد نظر می‌روند و در ازای آن کار‌های کوچکی برای کمک به والدین خود انجام خواهند داد.


بیشتر بخوانید:بازگشایی مجدد پیست دایره‌ای شکل پورشه


انتهای پیام/

نرم افزار مدیریت نوجوانان

برچسب ها: فناوری ، نرم افزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار