شیعه و سنی در ایران به وحدت عملی رسیده اند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت اشتراکات شیعه و سنی در جامعه گفت: علیرغم برخی دسیسه ها و تحرکات برای اختلاف افکنی، شیعه و سنی در ایران به وحدت عملی دست پیدا کرده اند.

شیعه و سنی در ایران به وحدت عملی رسیده اندبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در همایش وحدت و بصیرت شهرستان سرپل ذهاب، اظهارداشت: دفاع مقدس یکی از عرصه هایی بود که وحدت اقوام و مذاهب در آن متجلی شد و با حضور شیعه، سنی و اهل حق امکان مقاومت پیدا کردیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: دفاع مقدس تنها جنگی بود که در تاریخ آیران حتی یک وجب از خاکمان به بیگانه داده نشد و ما وحدت مذاهب را با خون خود نوشتیم.


او ادامه داد: زمانی ما در مرزهای خود از کشور دفاع می کردیم اما امروز مرزهای دفاع انقلاب اسلامی به بلندی های جولان و مرزهای رژیم اشغالگر قدس برده شده است.


الهی تبار بیان کرد: در قضایای دو سه سال گذشته و خروج آمریکا از برجام که اعلام جنگ علنی با ما بود،مردم و مسئولین صبورانه در جنگ اقتصادی مقاومت داشته اند که این یکی از نشانه های وحدت عملی امت اسلامی است.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه از آیت الله علما به عنوان شخصیتی اثرگذار و محور انسجام همه استان یاد کرد و گفت: اگر امروز اتفاقاتی در استان میافتد به واسطه نعمت این انسجام برای استان بوده است.


الهی تبار با اشاره به سالگرد ایام زلزله بیان کرد: زلزله سال ۹۶ محور انسجام و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف کشور بود و شاهد انسجام نیروهای مسلح و گروههای اجتماعی بودیم.


او افزود: در هفته وحدت از حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب که بخوبی مطالبه گری نمود و منطقه را مدیریت کرد همچنین ماموستا سنایی امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز شایسته تقدیر است.


الهی تبار در پایان تاکید کرد که برگزاری برنامه های هفته وحدت در جهت تقویت و انسجام امت اسلامی و تقلیل تهدیدها بسیار موثر است.

انتهای  پیام/ز

 

 

همایش وحدت و بصیرت شهرستان سرپل ذهاب

برچسب ها: زلزله ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار