شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : شیعه و سنی و اقوام مختلف کشور در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنند و این مایه افتخار است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و پایداری ملت ایران مانع شده تا دشمن نتواند به منافع نامشروعش دست یابد و این موجب شده تا همواره در تضاد با ملت ایران باشند.

او گفت : دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون هزینه‌های سنگینی را علیه ملت ایران متقبل شده اند، ولی هنوز نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف افزود: دشمنان جنایت‌ها و خسارت‌های زیادی را بر ملت‌های مسلمان منطقه تحمیل کرده اند و با راه اندازی داعش و جریان‌های تکفیری، جنایت‌های بزرگتری علیه این ملت‌ها مرتکب شده اند و هنوز هم نتوانسته اند به اهداف خود برسند.

 عظیمی افزود: ملت‌های مسلمان به بیداری و آگاهی رسیده اند و به لطف خداوند متعال دشمن را ناکام کرده اند.

او افزود: دشمنان بدترین جنایتات را هم در حق ملت ایران مرتکب می‌شوند و امروز ملت ایران در حوزه اقتصادی و معیشتی دچار مشکل شده اند و آن‌ها همچنان ناجوانمردانه و ظالمانه به اقدامات خود علیه ملت ایران ادامه می‌دهند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران مدت طولانی است در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند و باید قدر آن را بدانیم.

 محمدنظر عظیمی افزود: دشمن با امکانات و توان مالی که در اختیار دارد نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و هنوز هم توفیقات چندانی نداشته است.

او گفت: ما باید از گنجینه‌های گرانبهای ملت که جوانان و نوجوانان کشور هستند پاسداری کنیم تا دچار انحراف نشوند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: مردم منطقه اورامانات از ابتدای پیروی انقلاب تاکنون مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند و مقاومت می‌کنند.

 عظیمی گفت: مردم این منطقه برای برقراری امنیت پایدار و مقابله با توطئه‌های دشمنان فداکاری می‌کنند و این مهم یکی از افتخارات منطقه اورامانات است.

 

 

انتهای پیام/د

فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و پایداری ملت

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار