آرزوی هوادار نونهال پرسپولیس برآورده شد + عکس

محمدرضا خان‌محمدی هوادار نونهال پرسپولیس از پاکدشت به آرزوی خود رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خان‌محمدی هوادار نونهال پرسپولیس از پاکدشت به آرزوی خود که دیدار با علی کریمی و دریافت پیراهن امضا شده او بود رسید.

آرزوی هوادار نونهال پرسپولیس برآورده شد + عکس

محمدرضا که با بیماری سارکورم مبارزه می‌کند با پیگیری مهرداد میناوند به اتفاق پدرش دیدار با ماشین سازی را از جایگاه ویژه تماشا کرده بود. او در گفت و گوی ویدیویی با مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفته بود آرزو دارم علی کریمی را بیینم و با او دیدار کنم.


بیشتر بخوانید: مبلغ دریافتی کالدرون از پرسپولیس مشخص شد/ شارژ مالی سرخپوشان پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان


کریمی که از این ماجرا بعد از انتشار ویدیو مطلع شده بود، امروز در پی هماهنگی‌های انجام شده این کودک را به آرزوی خود رساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
عشق فقط امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
زد
۱۴:۵۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
اگه بازیهای علی کریمی رو می‌دیدی رونالدو رونالدو نمی‌کردی اگه علی کریمی توی یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی جنوبی بدنیا می آمد برای چند سال می‌تونست در سطح فوتبال جهان پادشاهی کنه می‌تونست چند بار بهترین بازیکن جهان بشه ولی حیف خودش هم قدر خودشو ندونست توصیه میکنم چندتا از بازیهای علی کریمی رو ببین احتمالا هنوز بچه ای
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۲۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
خوش به حالش دیگه توی دنیاآرزوی دیگه ای نموندبراش ای خدامیشه ماهم آقای کریمی راببینمیم!!!!!!!!!!ببین دنیابه کجامی رود البته این بچه تقصیری نداردچون هنوزبچه است منتهی اولویتهاوارزشهابه چه سمتی رفته قدیماهفته هاوماههامی رفتندتوی جمکران که آقاروببینند الان ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
آخه علي کريمي کيه و خيلي هاي ديگه رونالدو و غيره
آخرین اخبار