مومنی: هواداران استقلال فتحی را دوست ندارند/ همسو نبودن مدیریت با کادرفنی به تیم ضربه می‌زند

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم و نارضایتی هواداران توضیحاتی ارائه داد.

محمد مومنی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: این روز‌ها هواداران از نتایج استقلال سرمست بوده و به خودشان می‌بالند که چنین بازیکنان و کادرفنی‌ای دارند. استراماچونی تیمش را به شکلی هدایت می‌کند که نتایج قابل قبولی بگیرد، اما از طرفی مدیریت باشگاه نتوانسته به وعده‌هایی که به بازیکنان داده جامه عمل بپوشاند و آن‌ها را راضی نگه دارد.

او افزود: به همین دلیل می‌توانیم ایراد بزرگی به مدیریت استقلال وارد بدانیم. مسعود سلطانی فر با وجود مشکلات وزارت ورزش و جوانان زحمات زیادی برای سازماندهی امور استقلال می‌کشد، اما هواداران امیرحسین فتحی را دوست ندارند. هیچ جای دنیا نمی‌بینید تیمی به پیروزی برسد، اما هوادارانش از مدیریت باشگاه ناراضی باشند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: این موضوع پدیده بدی در فوتبال ایران و باشگاه استقلال است. به همین دلیل نهاد‌های بالاتر از باشگاه باید چاره‌ای اندیشیده و نظر هوادار را جلب کنند تا مدیریت باشگاه همسو با کادرفنی باشد. اعتقاد دارم همسو نبودن مدیرعامل با سرمربی در آینده به استقلال ضربه می‌زند.


بیشتر بخوانید: وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال


مومنی درباره پاسخگو نبودن امیرحسین فتحی نسبت به مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی استقلال برخلاف همتای خود در پرسپولیس تصریح کرد: محمد حسن انصاری فرد فوتبالیست بوده و می‌داند با این قشر چگونه برخورد کند. او صادقانه مشکلات را با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس در میان می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد دغدغه هواداران این تیم در دلشان بماند، اما فتحی اینگونه نیست و تمایل دارد زمان زیادی سپری شود تا پاسخگوی مشکلات باشگاه باشد.

او افزود: خونسردی مدیرعامل استقلال و تجزیه و تحلیل کردن‌های او این سوال را در ذهن هوادار به وجود می‌آورد که چرا مدیریت پاسخگو نیست و نمی‌تواند معضلات و مشکلات را حل کند. او از خودش می‌پرسد فردی مانند فتحی که با وزیر ارتباط خوبی دارد چگونه نمی‌تواند مشکلات را حل کند. سوال هواداران مشخص است، اما مدیریت جواب نامفهومی برای آن دارد.

انتهای پیام/

اظهارات مومنی درباره وضعیت استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار