رأی الیوم گزارش داد؛

حزب‌الله یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است

رأی الیوم در گزارشی ضمن بررسی توان موشکی حزب‌الله لبنان، به اعتراف فرماندهان صهیونیست که حزب‌الله را تهدیدی برای موجودیت اسرائیل می‌دانند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت تل آویو به توان موشکی حزب‌‌الله و برابری بازدارندگی آن معترف است.

رأی الیوم در یادداشتی با اعلام این مطلب نوشت هم زمان با پایان تجاوز اسرائیل به لبنان در تابستان ۲۰۰۶، «یتسحاق هرتسوگ» از وزرای وقت کابینه اسرائیل با قاطعیت گفت حزب‌الله یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است. همچنین بنا به گفته منابع امنیتی آگاه در تل آویو که با روزنامه عبری هاآرتص گفت‌وگو کرده‌اند چند برابر شدن تعداد موشک‌ها منبع اصلی قدرت حزب‌الله است.

حزب‌الله یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است

علاوه بر این، همین منابع می‌گویند دبیرکل حزب‌الله لبنان و سید مقاومت یعنی سید حسن نصرالله در سخنرانی‌های خود از قدرتمندی این حزب برای دستیابی به هر نقطه‌ای در اسرائیل سخن می‌گوید به این معنی که همه جای اراضی اشغالی در تیررس موشک‌های حزب‌الله قرار دارند.

         بیشتر بخوانید:

علاوه بر افزایش بُرد موشک‌هایی که هر نقطه از اسرائیل را پوشش می‌دهند این منابع در گفت‌وگو با هاآرتص تأکید کردند مسئله نگران کننده دقت این موشک هاست که اسرائیل را به اعمال فشار دیپلماتیک بر لبنان با همراهی و کمک آمریکا و عربستان سعودی واداشته است تا حمایت از اقتصاد لبنان را به خلع سلاح حزب‌الله منوط کنند زیرا طبق اعتراف فرماندهان اسرائیل، سلاح حزب‌الله تهدیدی راهبردی و چه بسا موجودیتی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود ضمن آن که تل آویو به انتشار گزارش‌هایی با این ادعا که جمهوری اسلامی ایران کارخانه‌هایی برای ساخت موشک‌های نقطه زن در لبنان ایجاد کرده است عادت دارد هرچند حزب الله این ادعا را رد می‌کند.

حزب‌الله یکی از قوی‌ترین ارتش‌های جهان است

منابع امنیتی می‌گویند هرچند سخن از تنها چند هزار موشک نقطه زن در میان است، اما این مسئله‌ای نگران کننده است. هاآرتص به نقل از افسران (سازمان ضداطلاعات ارتش اسرائیل موسوم به) «امان» می‌نویسد حزب‌الله از تجربه‌ای که در جنگ سوریه کسب کرده نیز برخوردار است و حضور افسران روس و ایرانی در سوریه به بهبود فن آوری نظامی حزب‌الله و عمل در چارچوب‌های اجرایی بزرگ‌تر کمک کرده است که شامل هماهنگی بین نیروی هوایی، زرهپوش‌ها و اطلاعات عملیات می‌شود.

بنیامین نتانیاهو از افزایش قدرت محور مقاومت نگران است، به ویژه پس از آن که شاخه‌های مسلح این محور در جبهه‌های مختلف مانند غزه و یمن، لبنان پیروزی‌های گسترده‌ای کسب کردند؛ پیروزی‌هایی که همچنان ادامه دارد. افزون بر آن، ارتش عربی سوریه نیز در مبارزه با تروریسم در این کشور پیروز شده و هر روز موفقیت‌های جدیدی را به دفتر افتخاراتش در نابودی تروریست‌ها اضافه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۰۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
انگار نه انگار که ایران تامین کننده مالی لبنان است
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۲:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
حزب الله افتخار شیعه است.
سلام بر سید حسن نصر الله حفظه الله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
با پول ایرانی ها
Iran (Islamic Republic of)
mohamd
۱۶:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
درودبر ایرانی وجبهه مقاومت
درود بر رزمندگان ایران عراق لبنان وپاکستان در جنگ علیه داعش خبیس که پیروزشدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
محور مقاومت همیشه پیروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
درود بر سید مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار حزب الله پیروز
۲۰:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
با سلام ؛ حزب الله پیروز میدان مبارزه بر علیه اسرائیل غاصب و دست نشانده های آنان یعنی استکبار جهنمی است.
مرگ بر آمریکا _ مرگ بر اسرائیل _ مرگ بر آل سقوط کثیف
مرگ بر ضد ولایت فقیه (درود بر حزب الله مقتدر)
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
‫أعوذ بالله من الشيطان الرجيم ، بسم الله الرحمن الرحيم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " ، " صدق الله العلی العظیم"
صهیونیستهای ناجوانمرد بزدل مظلوم کشان کودک کشان تروریست بدانید و آگاه باشید هر نفر مسلمان از امت واحده رسول الله ص را که به قتل برسانید 100 نفر از شما ملعونین صهیونیستی کافران فاسدین فاسقین فی الارض اشغالگر باید در فلسطین به کیفر مجازات و به قتل برسند تا زمانی که از فلسطین اشغالی بیرون بروند و یا نابود و پاکسازی شوند و به زباله دان تاریخ ریخته شوند . والسلام و صلوات التماس دعا . برای شادی روح شهید بزرگوار و تمامی شهداء وصدیقین فاتحه و صلوات .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص ، لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
به نظر من بايد به حزب الله باور ٣٧٣ و بقيه موشكهاي زمين به هوا و زمين به دريا و حتي زير دريايي براي دفاع از خودش بديم
Sweden
جابر
۱۸:۲۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
خوبه حزب الله قوی باشه برای ما هم خوبه ولی ایران باید حمایت کنه که لبنان بتونه روی پای خودش بایسته نه اینکه در امور اقتصادی و نظامی این کشور دخالت مستفیم کنه باید مردم یک کشور این امکانات رو داشته باشند که برای خودشون تصمیم بگیرند و این که ایران بخواهد مستقیم در کار یک کشور دخالت کند به نظر من کار درستی نخواهد بود هرچه نباشه یک کشور مستقل هستش و میتونه برای خودش تصمیم بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
کمک اقتصادی!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
انا لله و انا علیه راجعون
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
فی الحال که اتفاق نیفتاده ولی فرض کنید چنین باشد و فقط آن را تصور میکنیم چه بسا که همین مقدار هم بسیار شعف انگیز است اگر: روزی روزگاری تمام خطوط مرزی مشترک کشورهای محورمقاومت تشکیل یک جبهه واحد بدهند و بشوند خط عقبه نوار غزه در فلسطین اشغالی یعنی تمام محور مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست اسرائیلی در یکساعت و یک دقیقه و یک ثانیه علیه دشمن مشترک از زمین و هوا و دریا با هم به مواضع حساس اسرائیل شلیک موشک را در یک عملیات گسترده و منسجم و برنامه ریزی شده تحت فرماندهان عالیرتبه محور مقاومت با یک فرمان حمله مشترک را با یک رمز حمله مشترک آغاز کنند آنگاه سخنان دو سیدآل محمد(ص) محقق خواهد شد که یکی فرموده است:"اسرائیل در جنگ بعدی بسوی عصر حجر خواهد رفت و اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است....................و دیگری فرموده:" که شما سران صهیونیست 25سال آینده را نخواهید دید".......یعنی روزی که این اتحاد عملیاتی مشترک در طول خطوط مقدم جبهه های هم مرز و مشترک با سرزمینهای غصب شده و اشغالی فلسطین اتفاق بیفتد و همه جبهه حق مقابل جبهه باطل و ظلم بایستند "نابودی اسرائیل" حتمی و قطعی است و در آن روز نتیجه این عملیات عظیم و گسترده و بزرگ میدانی چیزی جز "آزادسازی قدس شریف و قبله اول مسلمانان جهان و کانون ادیان الهی" نخواهد بود و در "عصر ترامپیسم دکترین معامله قرن" تبدیل به "دکترین افتضاح قرن" و ریشه کنی غده سرطان صهیونیسم از منطقه خاورمیانه و غرب آسیا خواهد بود و تمام منطقه از دید چشمان و گوشها و دستان آلوده به خونی که تمام قد در خدمت اطلاع رسانی و خدمات جاسوسی و امنیتی برای ایالات متحده آمریکا و متحدانش میباشد مانند "نقطه کور رادار جاسوسی برای آمریکا و متحدانش" خواهد شد و باز پس از گذشت چندین سال فرمایش سیدآل محمد(ص) خمینی کبیر رحمت الله علیه جهانی خواهد شد که:" آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند."
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۵:۵۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
اروپا حواسش را جمع کند و به پیمانها و تعهداتش پایبند باشد که در تیرس نیروهای مقاومت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
ماشالاااا حزب الله، دمتونم گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
اسرائیلی ها به همراه آل سقوط باید از سیاستهای ضد بشری و کشتار مردم بیگناه دست بکشند و به درگاه خدا توبه کنند وگرنه این ترس و وحشت از نتیجه اعمال برای آنها تا ابد خواهد ماند .
Iran (Islamic Republic of)
Iran
۲۳:۱۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
در دین یهود هم بشارت نابودی بنی اسرایلی داده شده.اینا ادم بشو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
حالا تهدید برا اسراییله دلیل نمیشه قابل مقایسه با
ارتش امریکا و روسیه باشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۰:۵۶ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
عزیز قدرت یک نیروی نظامی فقط داشتن تجهیزات پیشرفته نیست بلکه ب همون اندازه ب توان عملیاتی و شیوه ی مبازره و انجام عملیات بستگی دارد.چیزی که نیرو های مقاومت در خاورمیانه در حد نبوغ دارند
آخرین اخبار