افزایش دامنه گشت‌زنی بالگرد‌های روسی در شمال سوریه

بالگرد‌های نظامی روسیه دامنه گشت‌زنی امنیتی خود در شمال سوریه را افزایش داده و مناطق مسکونی و راه‌های اصلی استان حسکه را نیز پوشش می‌دهند.

افزایش دامنه گشت‌زنی بالگرد‌های روسی در شمال سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بالگرد‌های نظامی روسیه دامنه گشت‌زنی امنیتی خود در شمال سوریه را افزایش داده و قرار است مناطق مسکونی و راه‌های اصلی استان حسکه را نیز پوشش دهند.

بالگرد‌های نظامی نوع «می-۸» و «می-۳۵» گشت زنی‌های امنیتی را در استان حسکه آغاز و به پلیس نظامی روسیه در افزایش محور‌های گشت‌زنی امنیتی و به مرکز سازش ملی برای توزیع کمک‌های انسان‌دوستانه کمک خواهند کرد.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد این بالگرد‌ها در ارتفاعی کمتر از ۵۰ متری زمین پرواز می‌کنند.

۲۲ اکتبر، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه توافقی را در زمینه اقدامات مشترک در شمال شرقی سوریه امضا کردند و به موجب آن گشت‌زنی امنیتی مشترک میان دو کشور را در مناطق شمال سوریه آغاز کردند.

این توافق پس از آن حاصل شد که ترکیه با آغاز عملیات تجاوزکارانه موسوم به «چشمه صلح» در شمال سوریه، قصد داشت نیرو‌های کُرد موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه را از مرز‌های این کشور دور کند.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: سوریه ، روسیه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار