امضای تفاهم نامه مشترک برای بازنشستگی کارگران آذر‌آب

اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی و شرکت آذر‌آب برای بازنشستگی کارگران تفاهم نامه امضا کردند.

امضای تفاهم نامه مشترک برای بازنشستگی کارگران آذر‌آببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حمید قنبری معاون بیمه اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی از تفاهم نامه مشترک بین این اداره و شرکت آذر‌آب و امضای ان از سوی مسوولان کمیسیون کارگری استان مرکزی خبر داد.

قنبری با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در مورد تقسیط بدهی ۴ درصد شرکت آذراب در راستای بازنشستگی افرادی که شرایط بازنشستگی دارند بود گفت: قرار شد آذرآب بخشی از هزینه این افراد را نقدی پرداخت کند و باقیمانده را هم به صورت اقساط به تامین اجتماعی پرداخت کند.

او با اشاره به اینکه از معرفی شدگان به بیمه تاکنون درخواست ۵۱ نفر بررسی شده که تا آخر آبان بازنشسته می‌شوند و بقیه هم به مرور بررسی می‌شوند اضافه کرد: هر زمان که شرکت آذر‌آب حکم اتمام کار این ۵۱ نفر را به سازمان تامین اجتماعی استان ابلاغ کند آن‌ها بازنشسته می‌شوند.

معاون بیمه‌ای اداره کل تأمین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: براساس مصوبه ستاد تسهیل استان از حدود ۳۰-۴۰ ماه پیش قرار شد شرکت آ‌ذر‌آب در لیست کارگران و انجام امور بیمه‌ای آن‌ها حداقل ۷ درصد از تعهد ۳۰ درصدی خود در زمینه بیمه پرسنل و کارگران خود را به تأمین اجتماعی بپردازد که متأسفانه به تعهد کامل عمل نکرده و بدهی آن‌ها به تأمین اجتماعی اضافه هم شده است.

انتهای پیام / ج

تأمین و شرکت آذر‌آب برای بازنشستگی کارگران تفاهم نامه امضا کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.