عرضه نسخه کنسولی نرم افزار Disney+

شرکت دیزنی به تازگی اعلام کرد نرم افزار سرویس استریم Disney+ برای دو کنسول PS4 و Xbox One وارد فروشگاه این دو کنسول شده است.

عرضه نسخه موبایلی نرم افزار Disney+به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس‌های استریم فیل مدت‌هاست فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در زمان فعالیت خود توانسته‌اند به محبوبیت نسبتا خوبی دست پیدا کنند. به وسیله این سرویس‌ها کاربران می‌توانند فیلم و انیمیشن خود را بدون نیاز به خرید نسخه فیزیکی و صرفا با تهیه حساب کاربری مربوط به سرویس ارائه دهنده خدمات استریم، تماشا کنند. در حال حاضر بزرگ‌ترین سرویس ارائه دهنده استریم فیلم و انیمیشن شرکت نتفلیکس است و دارای بالاترین آمار کاربر و همچنین فیلم و ویدیو در بین سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات استریم است.

اما به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده است که باعث نگرانی بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات استریم فیلم و ویدیو شده است. به تازگی اعلام شده است که سرویس استریم فیلم شرکت Disney با نام Disney+ از امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با تهیه اشتراک این سرویس از ویدیو‌ها و انیمیشن‌های موجود در آن استفاده کنند. سایر شرکت‌ها استریم ویدیو نگران‌ این موضوع هستند که کاربران پس از به پایان رسیدن اشتراک خود، نسبت به تمدید آن اقدام نکنند و از آنجایی که بیشتر انیمیشن‌های مطرح دنیای کارتون‌ها به شرکت دیزنی مربوط می‌شود، اشتراک سرویس Disney+ را بخرند.

عرضه نسخه کنسولی نرم افزار Disney+

طراحی این سرویس سال گذشته از طرف شرکت دیزنی اعلام شده بود و در حال حاضر این سرویس بیش از ۳۰۰ ویدیو که به شرکت‌های دیزنی و Fox Entertainment مربوط می‌شود را در خود جای داده است که شامل ویدیو‌های سیمپسون‌ها، مارول، پیکسار و موارد دیگر می‌شود. همچنین قرار است در آینده فیلم‌های پرطرفداری مثل مجموعه کامل جنگ ستارگان و مجموعه کامل انتقام جویان نیز به این سرویس اضافه شوند.


بیشتر بخوانید: اجرایی شدن سیاست‌های جدید توئیتر در مورد تصاویر جعلی


این سرویس دارای نرم افزار اختصاصی نیز هست و علاوه بر عرضه برای این سیستم عامل شرکت دیزنی نیز اعلام کرده است که نرم افزار Disney+ برای دو کنسول PS4 و Xbox One در دو کشور آمریکای شمالی و هلند در دسترس گیمر‌ها قرار گرفته است و گیمر‌ها می‌توانند به تماشای ویدیو‌های موجود د راین سرویس از طریق کنسول خود شوند.

انتهای پیام/

نرم افزار Disney+ برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار