نتانیاهو: ضربه زدن به جنبش جهاد اسلامی ادامه می‌یابد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر گروه‌های مقاومت گمان می‌کنند شلیک موشک‌ها، اراده ما را تضعیف خواهد کرد، در اشتباه هستند.

نتانیاهو: ضربه زدن به جنبش جهاد اسلامی ادامه می‌یابد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی کابینه این رژیم ادعا کرد: ضربه زدن به جنبش جهاد اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد و اگر تصور می‌کنند شلیک موشک‌ها، اراده ما را تضعیف خواهد کرد، اشتباه می‌کنند.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی بامداد دیروز با تجاوز به محله «الشجاعیه» در شرق نوار غزه و گلوله باران خانه‌های مردم، «بهاء سلیم ابو العطا» یکی از فرماندهان سرایاالقدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) را به همراه همسرش به شهادت رساندند. در پی این عملیات ترور رزمندگان فلسطینی نیز مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند تا جایی که وزیر جنگ رژیم اشغالگر به مدت ۴۸ ساعت در سراسر فلسطین اشغالی حالت فوق العاده اعلام کرد.

درگیری‌ها میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم اشغالگر قدس امروز نیز برای دومین روز ادامه پیدا کرد (اینجا)

همچنین گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به طرف مصری به عنوان میانجی میان حماس و اسراییل، اطلاع داده است که اگر اسراییل حملات خود به غزه را متوقف نکند، در ساعات آینده حملات خود ضد اهداف صهیونیستی را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۰
به امید خدا امثال تو مثل صدام ببین به چه روزی بیوفتین حالا روزای خوبتون هست اون روز خیلی نزدیکه مرگ بر اسرائیل مرگ بر صهیونیستها مرگ بر انگلیس و آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
نتانیاهو قبرت برای خود نَکَن
آخرین اخبار